bluecomx Yorum yapılmamış

Müşteriler genel olarak almış oldukları ürün ve hizmetlerde herhangi bir sıkıntı ya da problem karşısında yardım masası hizmetlerine ulaşarak anlık ve hızlı çözüm talep etmektedir. Yardım masası; çağrı hizmetleri üzerinden telefon aracılığı ile iletişim kurularak müşterilerin problemleri için kayıt açma, problemleri çözümleme, yönlendirme, raporlama ve kayıt kapama gibi işlemleri yapmak üzere verilen hizmetleri kapsamaktadır. Yardım masası hizmetleri 7/24 vardiyalı olarak hizmet sunarak müşterilerin problemlerini çözümlemede müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çalışma sağlamaktadır.

Yardım Masası Hizmetlerinde Çalışanların Görevleri

Yardım masası hizmetlerinde destek birimleri kendi aralarında farklı gruplara ayrılmaktadır. Bu birimler 1.seviye destek ve 2.seviye destek olarak adlandırılmaktadır. Şöyle bir göz atacak olursak 1.seviye destek birim müşteri çağrılarını cevaplayan ilk birimdir. Müşterinin talep ve sorunlarına anlık çözüm üreterek müşteriye en güncel ve en doğru bilgiyi vermekle görevli olan bu birim çözümleyemediği sorunlarda çağrıyı 2.seviye destek birimine aktararak problem çözümlenene kadar takibini sağlamaktadır. 2.seviye destek biriminde ise 1.seviyenin çözümleyemediği problemleri detaylı bir şekilde inceleyerek çözüme kavuşturmaktadır. 2.seviye destek biriminde müşteri temsilcileri bilinmeyen kaynakları daha detaylı bir şekilde gözlemleyebildiği için müşteriye çözüm odaklı yaklaşım sağlayabilmekte ve müşterinin memnuniyetini yeniden kazanabilmektedir. Yapılan çalışmaların ardından çözümlenen işlemi kayıt kapama için 1.seviyede destek veren birime aktararak işlemi sonlandırmaktadır.

Yardım Masasının Önemi

Yardım masası desteği ile müşteri karşısında 7/24 iletişim kurabileceği biri ile karşı karşıya gelmekte ve problemlerini kolay bir şekilde aktararak anlık çözüme kavuşabilmektedir. Bu da müşterinin memnuiyetini sağlayarak firmanın iş yükünü hafifletmekte ve müşterinin firmaya karşı olan yaklaşımını olumlu olarak etkilemektedir. Yardım masası hizmetleri müşteri desteğinin yanı sıra hizmetlere yönelik talep ve beklentileri kayıt altında tutmakta ve bunları istendiği zaman raporlayarak sunmaktadır. Yardım masası hizmetleri sayesinde müşteriler satış öncesi ve satış sonrası destek alabilmekte ve kafasına takılan her türlü probleme kısa sürede çözüm getirebilmektedir. Bu da firmanın hem maliyetlerini azaltmakta hem de satış gücünü arttırarak piyasada güçlü bir konuma sahip olmasına katkı sağlamaktadır.