bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi hizmetleri günümüzde pek çok kurumda karşımıza çıkmaktadır. Genel olarak büyük firma ve kurumların tercih etmiş olduğu bir hizmet olan çağrı merkezi hizmeti firma ve müşteri arasında bir iletişim köprüsü kurarak müşteri memnuniyetini en hızlı ve en iyi şekilde sağlamakla görevlidir. Tele randevu çağrı merkezi hizmeti günümüzde çağrı merkezlerinin en önemli görevlerinden biri olarak kabul edilmektedir. Artık pek çok kurum randevulu sistem ile hizmet sağlamakta olduğundan randevuların düzenli olarak takip edilmesi ve kayıt altına alınması firmanın hizmet kalitesi açısından büyük önem taşır.

Çağrı Merkezi Hizmetinin Randevu Kaydının Önemi

Randevuların doğru bir şekilde takip edilmesi ve doğru bir şekilde yönlendirilmesi firmanın hizmet işleyişi ve hizmet kalitesi açısından büyük önem taşımaktadır. Çağrı merkezi hizmetleri firma ve müşteri arasında iletişim köprüsü kurarak müşterilerin randevu taleplerine cevap vermekte, randevu saatlerinin belirlenmesine yardımcı olmakta ve müşterileri randevu tarihlerini hatırlatma konusunda bilgilendirmektedir. Randevu saati, randevu tarihi ve diğer tüm randevu detayları ile ilgili bilgileri müşteriye aktarmakla görevli olan çağrı merkezi çalışanları randevu yönlendirmesini sorunsuz ve kusursuz bir şekilde yapmak zorundadır. Çünkü randevularda oluşabilecek en ufak aksaklık ve sıkıntı hizmet kalitesini doğrudan etkileyerek müşteri memnuniyetsizliğine sebebiyet verebilmektedir.

Randevulu Çalışma Sisteminde Çağrı Merkezinin Avantajları

Randevulu sistem ile hizmet sunmakta olan firma ve işletmelerde çağrı merkezinin avantajı oldukça yüksektir. Çağrı merkezi randevu takibi ve planlaması yaparak müşterilere daha kaliteli hizmet sunulmasını sağlarken aynı zamanda diğer çalışanlarında iş yükünü hafifletmektedir. Randevu takibi ve randevu yönetimi dışarıdan görüldüğü kadar kolay değildir. Randevu yönetiminin çağrı merkezi tarafından yapılması randevularda oluşabilecek aksaklıkları ve randevu atlanması gibi dikkatsizlikleri en aza indirmekte ve müşteri memnuniyetini en üst plana taşımaktadır. Çağrı merkezinin bir diğer avantajı ise 7/24 günün her saati hizmet vermesi ve firmanın sürekli olarak ulaşılabilir durumda olmasını sağlamasıdır. Firma ile çağrı merkezi sayesinde günün her saati iletişime geçebilen müşteri firma hakkındaki pozitifi düşünceleri ile olumlu bir referans olacaktır.