ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİMİZ
Inbound | Gelen Çağrılar
Inbound Çağrı Merkezi hizmeti hangi sektörde olursanız olun her firma için, müşteri ilişkileri kapsamında önemli bir iletişim olarak kullanılmaktadır.
Müşterilerinizin isteklerini gelen çağrılar sonucunda karşılama hizmetidir. Gelen çağrılar 7/24 şirketiniz adına cevaplanır ve arayan kişilerin gerekli işlemleri %100 müşteri memnuniyeti ve kalite esas alınarak sağlanır.
Inbound (Gelen Çağrı) Hizmeti:
•Müşteri taleplerini değerlendirme ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
•Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek
•Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak
•Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
•Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini profesyonel bir ekip koordine etmek
•Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak
•Telefon, E-mail, Web gibi iletişim imkanlar ile 7/24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek
•Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak
•Satış sonrası destek
•Help desk/teknik hattı
•Sipariş hattı
•Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri
•Telefonda pazarlama ve tahsilat gibi hizmetler sunmak
Outbound
Outbound Çağrı Merkezi Hizmeti müşterilerin ya da kullanıcıların şirketlerle ilgili sorunlar ve problemleri dile getirip ilettekleri birimdir.Dış aramalar çağrı merkezi personelleri tarafından gelmektedir, müşteri kazanmak, satış yapmak ve müşteri memnuniyeti gibi konularda yardımcı olmaktadır.
Dış arama hizmetinde otomatik sistem sayesinde, doğru kişiler taranmakta ve doğru kişiler belirlenerek aranmakta.
Firmaların kendi kitlelerine uygun müşterilerine ürün ve hizmet pazarlamaları hususunda önemlidir.
Outbound (Dış Arama) Hizmeti:
•Adres güncelleme
•Tele satış
•Pazarlama kampanya yönetimi
•Collection aramaları
•Lead Generation
•Piyasa Analizi
•Pazar Araştırması
•Müşteri memnuniyetini ölçme
•Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme
•Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı
•Tahsilat İşlemleri
•Tahsilat Ödeme bilgilendirme
Video Call Hizmeti
Video Call Center Hizmeti sizin işletmeniz için müşterilerinize ve çalışanlarınıza bir ayrıcalık sunar ve işlemlerinizi güven ve kalite içerisinde kolay şekilde gerçekleştirmenizi sağlar
Müşteriler:
•Destek aldığı birime hızla bağlanıp çözüme kavuşmak isterler.
•Görüntülü Müşteri Çağrı Merkezi Hizmeti sayesinde güvenlik ve kalite düzeyi kolay ve pratiktir.
Müşteri Hizmetleri
Sipariş hattı, Çağrı yönlendirme, Sekreter hizmetleri, Tele satış, Collection aramaları, Piyasa analizi, Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme, Tahsilât işlemleri, Help desk/teknik hattı, Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek, Pazarlama kampanya yönetimi, Müşteri memnuniyetini ölçme, Lead generation, Pazar araştırması, Tahsilât ödeme bilgilendirme.
Müşteri Hizmetleri Yönetimi
Müşteri taleplerini değerlendirmek ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
Müşteri Hizmetleri Çözüm
Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak.
Müşteri Hizmetleri Servis
Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini, profesyonel bir ekip ile koordine etmek.
Müşteri Hizmetleri Çeşitliliği
Telefon, Sms, E-mail, Web gibi iletişim imkânlar ile 7/24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek.
Müşteri Hizmetleri Bilgilendirmesi
Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek.
Müşteri Hizmetleri İletişimi
Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
Müşteri Hizmetleri Pazarlama
Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak.
Müşteri Hizmetleri İletişimi
Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak.
Müşteri Hizmetleri Destek
Müşteri temsilcilerimiz sizin için Satış Sonrası Destek hizmeti sağlamaktadır.