Hakkımızda - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Hakkımızda

20 yılı aşkın sektör tecrübemiz ile
150’den fazla Firma ve Kuruma hizmet verdik.

Bizimle çalışan firma ve kurumlar için vermiş olduğumuz hizmet kalitesi, sektörel uzmanlıklarımız, müşteri memnuniyeti bu alanda çalışan personellerimizin yaptıkları işi benimsemeleri Bluecom ‘u bu noktaya taşımıştır.

sektor
ulke
lisan

Bizimle çalışma yürütmekte olan firma ve kurumlar için sunmuş olduğumuz hizmet kalitesi, sektörel uzmanlıklarımız ve müşteri memnuniyeti bu alanda çalışma yürütmekte olan personellerimizin yaptıkları işi benimsemeleri Bluecom ‘u bu noktaya kadar taşımıştır.

Bluecom 2002 yılında Almanya’ da kurulmuştur. Bluecom kuruluşunun ardından ise 1 yıl kadar bir süre sonra Neumünster’ deki ikinci noktamız açılmıştır; daha sonraki yıllarda ise daha da yaygınlaşarak çalışma ağını Türkiye pazarında daha etkin bir duruma getirmiş ve çağrı merkezi sektöründe yurt içi ve yurt dışı hizmetlerini teknolojik bir şekilde geliştirerek profesyonellikten asla ödün vermeden, Almanca, İngilizce, Fransızca, Türkçe, Dialek İsviçre Almancası olmak üzere pek çok dilde sektör bazlı telekomünikasyon, otomotiv, sağlık, pazarlama, doğrudan satış gibi hizmet veren şirketlerin (Çağrı, E-mail, Faks, Kısa Mesaj, Sesli Mesaj) hizmetlerini en kaliteli şekilde sunarak şirketlerin önemli iş ortağı konumunda büyük oranda yer almaktadır.

2002 yılında çağrı merkezi sektörü üzerine kurulan ve başarılı bir kuruluş olan Bluecom‘ un profesyonel çalışma ekibi farklı dallarda yerli ve yabancı (Türkiye, Almanya, Avusturya, İsviçre) kurumsal şirketlere de çağrı merkezi alanında gerekli tüm hizmeti profesyonel bir şekilde sunmaktadır. Bluecom Ltd. Şti. dördü İstanbul’da olmak üzere İstanbul’un farklı ilçelerinde hizmet sunmakta olan bir çağrı merkezi şirketidir. Bakırköy, Şişli, Maltepe ve Ümraniye’de Bluecom Ltd. Şti. şubeleri yer almaktadır.

Bluecom Ltd. Şti. günün her saati kesintisiz olarak 7/24 saat müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunarak doğru zamanda ve doğru planlamalar ile teknolojik iletişim imkânlarını kullanarak hizmet çalışmalarını yürütmektedir.

Bluecom Çağrı Merkezi sektörü sağlam bir altyapı ile çalışma yürütmektedir. Cisco ve Asterisx Tabanlı Alt yapı ile günümüzün önemli Kalite Norm ISO 9001 kalite anlayışını göz önünde bulundurarak standartlarda %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışma prensibi ile çalışma faaliyetlerini sürdürmektedir.

Hizmet vermiş olduğu bu sektörde en başarılı şirketlerden biri olarak bilinmekte olan Bluecom Ltd. Şti. gerek güçlü sermaye yapısı gerekse teknoloji sistemleri ile ve müşteri portföyleri ile her yıl istikrarlı bir şekilde büyümeyi ve çağrı merkezi sektöründe müşterilerine her zaman emin adımlar ile hizmet anlayışını genişletmeye ve bu şekilde hizmet sunmaya devam etmektedir.

Bünyesinde Türkçe, İngilizce, Almanca başta olmak üzere pek çok yabancı dil ile yurt içi ve yurt dışında son kullanıcıya profesyonel bir şekilde çağrıo merkezi adına tüm hizmetleri sunmaktayız. Çağrı merkezi sektöründe sektör bazlı telekomünikasyon, otomotiv, sağlık, pazarlama ve doğrudan satış gibi farklı hizmet veren firmaların (Çağrı, E-mail, Faks, Kısa Mesaj ve Sesli Mesaj) tüm çağrı merkezi hizmetlerini üstlenerek gerekli çalışmaları yönetmekte ve kusursuz bir hizmet sunarak müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır.

Top