0850 480 77 77

0850 480 77 77

Blog

Çağrı Merkezinde Agent Olmak

Çağdaş toplumlarda yeni oluşumlar her geçen gün artmaktadır. Bu oluşumların biri de çağrı merkezleridir. Gün geçmiyor ki, bir çağrı merkezi ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Sektörünü Gelecekte Neler Bekliyor?

2017'de çağrı merkezi ve müşteri deneyimi alanında birçok değişiklik oldu. Bulut iletişimi ve sanal müşteri temsilcileri herkesin zihninde ön plana ...
Daha Fazlasını Oku

Interactive Voice Response (IVR) Nedir?

Sesli Yanıt Sistemi (IVR), arayanlarla etkileşim kuran, bilgi toplayan ve aramaları uygun alıcıya yönlendiren otomatik bir sesli yanıt sistemidir. Bir ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Performans Ölçütleri Ve Turnover

Çağrı merkezleri tamamen hizmete yönelik kurumlar olduğundan nitelikli ve eğitimli eleman en önemli unsurdur. Çağrı merkezinde, müşteri temsilcisi hakkında destek ...
Daha Fazlasını Oku

Butik Çağrı Merkezi Nedir?

Çağrı merkezleri günümüzde hem büyük bir istihdam alanı haline gelmiş durumda. Değişen hizmet politikaları ve gelişen teknoloji doğrultusunda kurumsal şirketler ...
Daha Fazlasını Oku

Türkiye’de Çağrı Merkezi

Çağrı merkezi Türkiye’de aktif olarak pek çok büyük firma tarafından kullanılmakta olan bir uygulamadır. Türkiye’de çağrı merkezi özellikle son yıllarda ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Performans Kalite Ölçümü Şekilleri

Özellikle banka işlemleri için telefonda hizmet alırken duyduğumuz “Kalite standartları gereği görüşmeniz kayıt altına alınacaktır.” Cümlesi tam da çağrı merkezi ...
Daha Fazlasını Oku

Türkiye’de Offshore Outsourcing

Türkiye, çağrı merkezleri alanında uzun yıllardan beri gelişmeleri takip ederek ve teknolojik açıdan dünyaya uyum sağlamaya çalışmaktadır. Fakat her alanda ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinde Bir Gün

Her işin kendine göre bir zor tarafı bulunmaktadır. Ancak çağrı merkezinde bir gün geçirmek oldukça zor. Küçümsenmeyecek derecede önemli ve ...
Daha Fazlasını Oku
Top