0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Sosyal Medya Çağrı Merkezi Hizmeti

Günümüzde sosyal medyaya karşı olan ilgi artışı ile birlikte sosyal medya toplumun vazgeçilmez bir parçası olmaya başladı. Günümüzde pek çok ...
Daha Fazlasını Oku

Outsource Mu Inhouse Mu?

Çağrı merkezleri müşteri ilişkileri ile firma ilişkilerini güçlendiren önemli bir köprüdür. Çağrı merkezleri ile müşterilerine hizmet sunan firmalardan bazıları çağrı ...
Daha Fazlasını Oku
Bluecom Çağrı Merkezi Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri hizmetleri çağrı merkezi hizmetinde firma adına müşteriler ile iletim kurarak müşterinin sorunlarına çözüm üretme, kayıt alma, müşteri destek ve ...
Daha Fazlasını Oku

Hoş geldin Aramaları Çağrı Merkezi Hizmeti

Çağrı merkezi müşteri karşılama, kayıt alma, müşteri şikayetleri, görüş anketleri ve daha pek çok konuda müşterilerin memnuniyetini sağlamakla görevlidir. Hoş ...
Daha Fazlasını Oku

Yardım Masası Hizmetleri

Müşteriler genel olarak almış oldukları ürün ve hizmetlerde herhangi bir sıkıntı ya da problem karşısında yardım masası hizmetlerine ulaşarak anlık ...
Daha Fazlasını Oku

Tele Randevu Çağrı Merkezi Hizmeti

Çağrı merkezi hizmetleri günümüzde pek çok kurumda karşımıza çıkmaktadır. Genel olarak büyük firma ve kurumların tercih etmiş olduğu bir hizmet ...
Daha Fazlasını Oku

Tele Anket Çağrı Merkezi

Firmalara satış ve ürün tanıtımı konusunda büyük destek sağlamakta olan çağrı merkezi hizmetlerinin asıl görevi firmanın hizmet kalitesini arttırarak müşterinin ...
Daha Fazlasını Oku

Tahsilat Aramaları Çağrı Merkezi Hizmeti

Çağrı merkezi hizmeti sadece satış odaklı çalışmalar yapmaz. Satışın yanı sıra aynı zamanda satış sonrası hizmet ve tahsilat aramaları da ...
Daha Fazlasını Oku

Dijital Satış Çağrı Merkezi Hizmeti

Dijital satış çağrı merkezi hizmetlerinin günlük işlemlerinde en sık yaptığı satış yöntemlerinden biridir. Yazılımlar ile müşteri bilgilerine erişim sağlayarak müşterilerin ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat