Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Data Yönetimi Nedir?

Çağrı merkezi hizmetleri müşterilere sorunsuz ve kusursuz hizmet sunarken sunmuş olduğu hizmetin anlık ya da hızlı olarak çözüme kavuşması da ...
Daha Fazlasını Oku

Lead Generation Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri memnuniyeti için sürekli olarak çözüm odaklı çalışmalar sağlayan çağrı merkezi çalışanları müşteriye karşı sabırlı, güler yüzlü ve pozitif yaklaşımı ...
Daha Fazlasını Oku

Tele Satış Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri istek ve taleplerine cevap vermek için günün her saati 7/24 çalışma sağlayan çağrı merkezi hizmetleri müşterilerin talep ve isteklerine ...
Daha Fazlasını Oku

Şikayet Yönetimi Çağrı Merkezi Hizmeti

Yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriye anlık çözüm üreten ve yeterli olamadığı durumda kayıt alarak gerekli çalışmaları sağlayıp müşteriye dönüş yapan ...
Daha Fazlasını Oku

Yazılım Hizmetleri Nedir?

Çağrı merkezleri yoğun iş temposu ile çalışma sağlarken her zaman müşterinin beklentilerini, talep ve isteklerini ön planda tutarak müşteriye kusursuz ...
Daha Fazlasını Oku

Performans Yönetim Hizmetleri

Çağrı merkezinde verilen hizmetler müşteri memnuniyeti ve firmanın hizmet kalitesi açısından büyük önem taşımaktadır. Kaliteli hizmet sunarak başarılı işler çıkaran ...
Daha Fazlasını Oku

Bir Firma Neden Çağrı Merkezi Hizmeti Almalıdır?

Çağrı merkezleri özellikle büyük firmaların vazgeçilmez bir çalışma ekibi olmaya başladı. Bir firma neden çağrı merkezi hizmeti almalıdır? Bu  soruya ...
Daha Fazlasını Oku

Bilgi Güncelleme Çağrı Merkezi Hizmeti

Bilgi güncelleme çağrı merkezi hizmeti ile müşteri bilgileri sürekli olarak güncel tutularak müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti çok daha kolay ...
Daha Fazlasını Oku

İzin Yönetim Merkezi

Çağrı merkezi çalışanları müşterilere sorunsuz ve çözüm odaklı hizmet sunmak için çalışmalar yürütürken bazı yazılımlardan destek alarak hizmet sunmaktadır. Bu ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat