Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Arıza Sorgulama, Kayıt Ve Takip

Çağrı merkezi hizmetleri müşteriye her zaman çözüm odaklı ve pozitif bir yaklaşım ile hizmet sunmaktadır. Genel olarak tüm sorunlara anlık ...
Daha Fazlasını Oku

Sanal Çağrı Merkezi

Çağrı merkezleri müşterilerden gelen yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriler ile birebir iletişim kuran ve müşterilerin talep ve sorunlarına anında çözüm ...
Daha Fazlasını Oku

Hizmet Aldığım Çağrı Merkezini Değiştirmek İstiyorum

Genelde pek çok firma çağrı merkezi hizmetini dışarıdan almaktadır. Dışarıdan alınan çağrı merkezi hizmetlerinde çağrı merkezi sizin adınıza müşterilerin talep ...
Daha Fazlasını Oku

Data Yönetimi Nedir?

Çağrı merkezi hizmetleri müşterilere sorunsuz ve kusursuz hizmet sunarken sunmuş olduğu hizmetin anlık ya da hızlı olarak çözüme kavuşması da ...
Daha Fazlasını Oku

Lead Generation Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri memnuniyeti için sürekli olarak çözüm odaklı çalışmalar sağlayan çağrı merkezi çalışanları müşteriye karşı sabırlı, güler yüzlü ve pozitif yaklaşımı ...
Daha Fazlasını Oku

Tele Satış Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri istek ve taleplerine cevap vermek için günün her saati 7/24 çalışma sağlayan çağrı merkezi hizmetleri müşterilerin talep ve isteklerine ...
Daha Fazlasını Oku

Şikayet Yönetimi Çağrı Merkezi Hizmeti

Yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriye anlık çözüm üreten ve yeterli olamadığı durumda kayıt alarak gerekli çalışmaları sağlayıp müşteriye dönüş yapan ...
Daha Fazlasını Oku

Yazılım Hizmetleri Nedir?

Çağrı merkezleri yoğun iş temposu ile çalışma sağlarken her zaman müşterinin beklentilerini, talep ve isteklerini ön planda tutarak müşteriye kusursuz ...
Daha Fazlasını Oku

Performans Yönetim Hizmetleri

Çağrı merkezinde verilen hizmetler müşteri memnuniyeti ve firmanın hizmet kalitesi açısından büyük önem taşımaktadır. Kaliteli hizmet sunarak başarılı işler çıkaran ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat