Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Bir Firma Neden Çağrı Merkezi Hizmeti Almalıdır?

Çağrı merkezleri özellikle büyük firmaların vazgeçilmez bir çalışma ekibi olmaya başladı. Bir firma neden çağrı merkezi hizmeti almalıdır? Bu  soruya ...
Daha Fazlasını Oku

Bilgi Güncelleme Çağrı Merkezi Hizmeti

Bilgi güncelleme çağrı merkezi hizmeti ile müşteri bilgileri sürekli olarak güncel tutularak müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti çok daha kolay ...
Daha Fazlasını Oku

İzin Yönetim Merkezi

Çağrı merkezi çalışanları müşterilere sorunsuz ve çözüm odaklı hizmet sunmak için çalışmalar yürütürken bazı yazılımlardan destek alarak hizmet sunmaktadır. Bu ...
Daha Fazlasını Oku

Teknik Servis Yönlendirmeleri

Çağrı merkezi hizmetleri ürün satışı ve satış sonrası hizmetlerde de müşteri ile iletişime geçerek firma il müşteri arasında bir köprü ...
Daha Fazlasını Oku

Uzaktan Problem Tespit Ve Çözüm

Şüphesiz ki çağrı merkezlerinin görevleri arasında en sık karşılaştığı durum müşteri şikayetleri ve problemleri. Çağrı merkezi çalışanları müşterilere anlık olarak ...
Daha Fazlasını Oku

Stresli Müşteri İle Nasıl Başa Çıkılır?

Çağrı merkezi denince akla hemen şikayetlerin iletildiği merkezler gelmektedir. Çağrı merkezi çalışanlarının sabırlı olması, alttan alıcı bir yapıya sahip olması ...
Daha Fazlasını Oku

Müşteri Temsilcisinin Mute Tuşu Kullanımı

Çağrı merkezleri müşterilere 7/24 kesintisiz hizmet sunarak müşterilerin talep ve sorunlarını anlık olarak hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için görevlidir ...
Daha Fazlasını Oku

Hangi Üniversitelerde Çağrı Merkezi Bölümü Vardır?

Çağrı merkezinde görev almak dışarıdan bakıldığında her ne kadar kolay bir iş gibi görünse de aslında stresli ve zor bir ...
Daha Fazlasını Oku

Geri Kazanım Aramaları Çağrı Merkezi Hizmeti

Firma için müşteri kazanmak ve kazanmış olduğu müşteriyi kendi bünyesinde sabit tutmak büyük önem taşır. Çağrı merkezi hizmetleri tam da ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat