Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Asansör Teknik Servis Çağrı Merkezi Hizmeti: Güvenlik ve Verimlilik İçin Hayati Bir Rol

Modern yaşamın vazgeçilmez unsurlarından biri olan asansörler, binaların katlarını kolayca çıkmamızı ve iniş yapmamızı sağlayan önemli taşıma araçlarıdır. Toplumun her ...

Fuar Aramaları: Çağrı Merkezi Hizmetinin Önemi ve Etkin Kullanımı

Fuarlar, iş dünyasının dinamiklerini ve rekabet ortamını şekillendiren önemli etkinliklerdir. Farklı sektörlerden şirketlerin bir araya gelerek ürün ve hizmetlerini sergilediği ...

Yardım Masası

Çağrı merkezleri de zaman içinde büyümekte ve artık bir sektör halini almaktadır. Pek çok çalışanı olan bu sektör de çağrılara ...

Çağrı Bekleme Süresi

Çağrı merkezleri de zaman içinde büyümekte ve artık bir sektör halini almaktadır. Pek çok çalışanı olan bu sektör de çağrılara ...

Bağlantısı Kesilen Çağrı Hizmetleri

İşletmelerde tüketici hizmetlerini değerlendirmek ve müşteri temsilcileri ile bağlantı kurulmasına olanak sağlayan telefon hizmeti sayesinde, online işlemler yapılmasını ve her ...

Müşteri Temsilcilerinde Vardiya Planlaması

Müşteri ilişkilerini sağlamak adına 7/24 hizmet vermesi gereken çağrı merkezi kurum ve kuruluşlarda sektörün öncü olan kuruluşları müşterinin acil aramalarını ...

Otomatik Uygunluk Kontrol Durumu

Müşteri hizmetlerinde belirli sistem üzerine kurulu olan aynı hatta bağlantı sağlayan aramalarda belirli sinyalize edilmiş mekanizmaya sahip olan otomasyon sisteminin ...

Hizmet Sonrası İş Değerlendirme Sistemi

Müşterilerin herhangi bir sektörde aldıkları hizmet sonucunda değerlendirme yapılmasını yada en başında hizmet almasını sağlayan belirli sistemde oluşturulan call center ...

Otomatik Çağrı Düzenleme ve Yönetim

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride ...
Top