bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi müşteri karşılama, kayıt alma, müşteri şikayetleri, görüş anketleri ve daha pek çok konuda müşterilerin memnuniyetini sağlamakla görevlidir. Hoş geldin aramaları ile müşterileri karşılayarak müşterilere vermiş olduğu hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini arttıran firmalar çağrı merkezi hizmeti ile müşterilerine 7/24 hizmet sunarak müşterilerin şikayet ve önerilerini dikkate almakta ve müşteri potansiyelini arttırmaktadır. Müşteriler iyi bir karşılama, iyi bir hizmet ve iyi bir destek aldıkları firmalara karşı hem sadakat artışı gösterir hem de çevresine tavsiye ederek firmanın daha çok yaygınlaşmasını sağlar ve firmanın müşteri potansiyelini arttırır. Hoş geldin aramaları çağrı merkezi hizmetinin müşteri karşılama konuşması ile gerçekleştirilmektedir.

Hoş geldin Aramalarının Önemi

Hoş geldin aramaları ile müşteri hem kibar ve nazik bir şekilde karşılanmakta hem de firmanın hizmet kalitesi daha üstün gösterilmektedir. Bunun yanı sıra hoş geldin karşılamasından sonra yapılmakta olan yönlendirme işlemleri ile müşteriler hangi birime bağlanmak istiyor ise rahat bir şekilde seçim yapabilmekte ve istediği birime kolay bir şekilde ulaşım sağlayarak sorunlarını çözüme kavuşturabilmektedir. Hoş geldin aramaları çağrı merkezi hizmeti sunan çoğu firmada karşımıza çıkmaktadır. Müşterisine önem verdiğini gösteren ve kaliteli hizmet anlayışını benimseyen firmalar bu karşılamalar ile müşterisine kendisini özel hissettirmektedir.

Yeni Gelen Müşterilere Hoş geldin Araması

Firmadan yeni ürün alan müşteriler firmanın çağrı merkezi tarafından sistemde kayıtlı numaraları üzerinden aranarak hoş geldin araması gerçekleştirilir. Bu aramalarda müşterinin ürün ya da hizmet almış olduğu kurumdan ne derece memnun kaldığı, ürün kalite değerlendirmesi ve personel davranışları değerlendirmesi gibi görüşmeler yapılarak hem firmanın hizmet kalitesi arttırılır hem de firmanın ilgili olması müşteri memnuniyetini arttırarak sadakati getirir.

Hoş geldin aramalarında müşterilerin firmadan başka bir beklenti ya da talebi olup olmadığı sorulur ve müşteri isterse firma hakkındaki düşüncelerini aktararak ücretsiz olarak sunulan değerlendirme anketine katılım sağlayabilir. Müşteri görüşleri doğrultusunda yapılan analizlerde varsa firma eksikleri giderilerek bir sonraki müşterilere daha kusursuz ve daha kaliteli bir hizmet sunulması amaçlanır.