Bluecom Çağrı Merkezi Hizmetleri
bluecomx Yorum yapılmamış

Müşteri hizmetleri çağrı merkezi hizmetinde firma adına müşteriler ile iletim kurarak müşterinin sorunlarına çözüm üretme, kayıt alma, müşteri destek ve daha pek çok konuda hizmet sunmaktadır. Müşteri hizmetleri özellikle büyük çaplı firmalarda olmazsa olmaz durumdadır. Müşteriler almış oldukları ürün ve hizmet ile ilgili destek bekler ve sorunlarını iletebileceği, iletişim kurabileceği bir kişi ister. Firmalara bağlı çalışmakta olan müşteri temsilcileri firma ve ürünler ile ilgili her türlü bilgiye detaylı bir şekilde sahiptir ve müşterilerin sorunlarına çoğu zaman anlık çözüm üreterek ya da sorunlar hakkında kayıt oluşturarak gerekli tüm çalışmaları yürütür. Bunun yanı sıra müşterinin her türlü sorusuna cevap vererek müşteriyi güncel kampanya ve ürünler ile ilgili bilgilendirerek firmanın iş yükünü büyük oranda azaltır ve mümkün olduğunca çağrıyı kendisi çözümleyerek sonlandırır.

Müşteri Hizmetlerinin Görevi

Çağrı merkezi denince aklımıza yoğun bir telefon trafiği geldiği kaçınılmaz bir gerçektir. Çağrı merkezine bağlı olarak çalışmakta olan müşteri hizmetleri bu yoğun telefon trafiğini yönlendirerek müşterilerin talep ve sorunlarına cevap vermektedir. Müşteri temsilcileri müşteriye doğru bilgi aktarımı yapmakla zorunludur bu yüzden kullanmış olduğu yazılımların doğru ve eksiksiz çalışıyor olması oldukça önemlidir. Müşterinin kişisel bilgilerine detaylı olarak erişim sağlayabilen müşteri temsilcisi müşterilere karşı sabırlı ve çözüm odaklı bir yaklaşım sağlayarak müşterinin talepleri ile ilgili bir kayıt oluşturur ve önceki kayıtları da inceleyerek müşteriye daha çözüm odaklı bir yaklaşım sunabilir.

Müşteri Hizmetlerinin Firmaya Sunmuş Olduğu Avantajlar

Müşteri hizmetleri yoğun telefon trafiğini yöneterek firmanın iş yükünü hafifletmekle kalmaz aynı zamanda müşterilere ürün tanıtımı yaparak firmanın satışına destek olur. Müşteri bilgilerine detaylı bir şekilde erişim sağlayabilen müşteri hizmetleri müşterilerin beklentilerine yönelik çözümler için çalışmalar sağlarken müşteri memnuniyetini kazanır ve bu da firmanın müşteri potansiyelini arttırarak günden güne yaygınlaşmasını sağlat. Müşteri temsilcileri özellikle kurumsal ve büyük firmalarda adeta firmanın bel kemiğidir. Çünkü müşterilere cevap verirken firmayı yansıtan müşteri temsilcileri müşteriye karşı daima sabırlı, nazik ve olumlu yaklaşım sağlamakla görevlidir.