bluecomx Yorum yapılmamış

Günümüzde sosyal medyaya karşı olan ilgi artışı ile birlikte sosyal medya toplumun vazgeçilmez bir parçası olmaya başladı. Günümüzde pek çok firma satış adetlerini arttırmak ve markasının pek çok kişi tarafından duyularak yaygınlaşmasını sağlamak için ürünlerini sosyal medya üzerinden satışa sunmaya başladı. Sosyal medya çağrı merkezi hizmeti de bu konuda firmaya büyük destek sağlayarak internet üzerinden gerçekleştirilmekte olan satışlarda müşteriye her türlü destek ve yardımı sağlamak için çalışmalar gerçekleştirmektedir. Sosyal medya çağrı merkezi hizmetinden destek alarak sipariş oluşturma, sipariş takibi, ürün bilgisi ve ödeme işlemleri gibi pek çok konuda destek almak mümkün.

Sosyal Medya Çağrı Merkezi Yönetimi

Sosyal medya üzerinde kendi reklamını yaparak ürünlerini pazarlayan pek çok firma var ancak kaliteli bir reklam ve iyi bir satış için uzman bir sosyal medya hizmeti satın almak gerekir. Sosyal medya hizmetinde çağrı merkezi yönetimi olması da kesinlikle zorunludur. Çağrı merkezi müşterilerin 7/24 iletişim kurabileceği, sipariş oluşturabileceği ve sorunlarına çözüm bulabileceği bir hizmet birimidir. Sosyal medya çağrı merkezi yönetimi tüm siparişlerin online takip sürecini kapsamaktadır. Ürün müşteriye teslim edilinceye kadar sipariş takibini yapmakla görevli olan çağrı merkezi hizmetleri satış sonrası destek olarak da müşteriye hizmet sunmakla görevlidir.

Sosyal medya çağrı merkezi hizmetleri ile iletişim kurabilmek için genel olarak whatsapp hattı ya da satış sitesi üzerinde yer almakta olan canlı destek chat sayfalarını kullanarak iletişim kurmak gerekir.

Sosyal Medyada Satış Yönetimi

Sosyal medya üzerinden satış yapmak ve satışları takip etmek için ayrı bir personel görevlendirilmektedir. Bu da genel olarak çağrı merkezi hizmeti tarafından gerçekleştirilir. Sosyal medyada satış yönetimi ürünlerin tanıtılması ile başlar. İyi bir reklam ve çeşitli kampanyalar ile ürünleri internet sitesi üzerinden pazarlayabilir ve markanızın pek çok kullanıcı kitlesi tarafından duyulmasını sağlayabilirsiniz. Ürünün internet sitesi üzerinden tanıtılması, kampanya güncellemeleri, fiyatlandırmalar, sipariş oluşturma, sipariş takibi ve ödeme işlemleri gibi pek çok işlem sosyal medya müşteri hizmetleri tarafından yürütülen çalışmalar ile gerçekleştirilmektedir.