bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi hizmetleri olarak bilinmekte olan Call Center hizmeti özellikle büyük çaplı işletmelerde oldukça önemli bir işleyiştir. Günün her saati kesintisiz bir şekilde 7/24 hizmet sunmakta olan call center firmanın iş yükünü hafifletmekte ve müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yönetmektedir. Call center müşteri ve firma arasında iletişim bağı kurarak müşterilerin soru ve problemlerine anlık olarak çözüm üretmekte ve bu sayede müşterinin kaliteli hizmet almasını sağlamaktadır.

 

Call Center Hizmetinin Avantajları

Call center hizmeti tüm gelen aramalar ve giden aramalarda %100 müşteri memnuniyeti odaklı çalışma sağlayarak hizmet sunmaktadır. Call center hizmeti ile müşteriler sorularına daha hızlı bir şekilde çözüm alırken aynı zamanda firmanın iş yükü hafiflemektedir. Bunun yanı sıra müşteri ilgili kuruma bağlanmak için saatlerce beklemek yerine call center ile işlemlerini daha kısa sürede daha hızlı bir şekilde gerçekleştirmekte ve bu durum da firmanın hizmet kalitesini olumlu bir şekilde etkileyerek satışların artmasına katkı sağlamaktadır. Verimliliğin artmasına ve maliyete olumlu etki eden call center pazarlama faaliyetleri ve ürün tanıtımı konusunda da firmalara büyük avantajlar sağlamaktadır. Müşteriyi ürün ve satış noktası hakkında detaylı bir şekilde bilgilendirmekte olan call center, satış sonrası hizmette de müşterilere büyük yardım sağlamaktadır.

Call Center Hizmetinin Önemi

Call center hizmeti özellikle son yıllarda büyük çaplı firmalarda olmazsa olmaz bir duruma geldi. Satış, satış sonrası destek, müşteri memnuniyeti, anket, ürün tanıtımı ve daha pek çok konuda hizmet sunmakta olan call center öncelikli olarak müşteri memnuniyetine ve müşteri sadakatine önem vererek çalışma sağlamaktadır. Müşteriye telefonda anlık olarak hızlı çözüm sunan call center, firma ile ilgili tüm soruları cevaplayabilmekte ve firmanın tüm kampanya ve promosyonlarını müşteriye aktararak satışa da büyük oranda destek sağlamaktadır. Bunun yanı sıra tahsilat işlemleri ve müşteri bilgilendirme gibi işlemlerde de firmanın iş yükünü büyük oranda hafifletmekte olan call center, işletmelerde ayrı bir birim olarak hizmet vermekte ve gelen, giden tüm arama yönlendirmelerini gerçekleştirmektedir.