bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezinde görev almak dışarıdan bakıldığında her ne kadar kolay bir iş gibi görünse de aslında stresli ve zor bir iştir. Her müşterinin beklentisi ve talepleri farklı olduğundan müşteriler ile iletişim bazen güçleşebilmektedir. Bu nedenle çağrı merkezinde görev alacak olan kişinin öncelikle sabırlı, anlayışlı ve çözüm odaklı olması büyük önem taşımaktadır. Çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak görev almak için üniversitelerin çağrı merkezi bölümünden mezun olmak gerekir. Peki hangi üniversitelerde çağrı merkezi bölümü vardır diye şöyle bir göz atacak olursak; Gaziantep Üniversitesi, Selçuk Üniversitesi, Akdeniz Üniversitesi, Malatya Turgut Özal Üniversitesi, Bursa Uludağ Üniversitesi, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Samsun 19 Mayıs Üniversitesi, Erzurum Atatürk Üniversitesi, Bingöl Üniversitesi, Bitlis Eren Üniversitesi, Erzincan Bİnali Yıldırım Üniversitesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sivas Cumhuriyet Üniversitesi ve daha pek çok üniversitede çağrı merkezi bölümü bulunmaktadır.

Çağrı Merkezi Bölümü Kaç Yıllıktır?

Üniversitelerde çağrı merkezi hizmeti eğitimi 2 yıl verilmektedir. 2 yıllık çağrı merkezi bölümünü başarı ile tamamlayan kişiler çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olarak görev alabilmektedir. Çağrı merkezi bölümünde müşteri ilişkileri, iletişim kurma becerisi, insan kaynakları ve daha pek çok konuda eğitim verilerek müşterilere karşı diksiyonu düzgün olarak hitap edebilme eğitimi verilmektedir.

Çağrı Merkezi Bölümünün Faydaları

Çağrı merkezi hizmetleri günümüzde pek çok firma tarafından hizmet vermekte olan bir birimdir. Özellikle büyük çaplı işletmelerde zorunlu bir hale gelen çağrı merkezi hizmetlerinde çalışacak olan elemana karşı ihtiyacın artması bu sektörde kolay bir şekilde iş bulabilme olanağı sağlamaktadır. Üniversitede bu bölüm üzerine eğitim gören kişiler güçlü müşteri ilişkisi, ikna kabiliyeti ve çözüm odaklı yaklaşım konusunda eğitim almış olduklarından iş bulabilme durumları çok daha kolay olacaktır. Çağrı merkezi bölümünden mezun olan kişiler, müşteri ilişkileri yönetimi, çağrı merkezi yönetimi ve tüketici davranışları gibi alanlarda görev alabilmektedir. Müşteri ilişkileri konusunda her türlü işte rahat bir şekilde görev alabilecek olan çağrı merkezi çalışanları günden güne hızla gelişen çağrı merkezi sektörleri konusunda oldukça şanslı.