bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi hizmeti sadece satış odaklı çalışmalar yapmaz. Satışın yanı sıra aynı zamanda satış sonrası hizmet ve tahsilat aramaları da yapan çağrı merkezi çalışanları yapmış olduğu çalışmalar ile hem firmanın iş yükünü büyük oranda hafifletmekte hem de müşterilere sunmuş olduğu hızlı ve çözüm odaklı yaklaşımlar ile firmanın büyümesini ve satış kapasitesini arttırmayı sağlamaktadır. Tahsilat aramaları çağrı merkezi hizmetinin görevleri arasında yer almaktadır. Satış işlemi sonrası müşterilerin carilerini takip etmekte olan çağrı merkezi hizmetleri ödeme hatırlatma ve tahsilat yapmak için ödeme vadesi geciken borçları takip ederek müşterileri ödeme konusunda bilgilendirmektedir.

Tahsilat Aramalarının Avantajları

Çağrı merkezi çalışanları tahsilat hatırlatma araması ile firmanın piyasada buluna alacaklarını daha kolay ve daha hızlı bir şekilde toparlamasını sağlamaktadır. Çağrı merkezi çalışanları hizmet sunmakta olduğu yazılım üzerinden müşterilerin güncel borç bakiyelerini de kolay bir şekilde takip edebilmekte ve geciken ödemeler için müşterileri arayarak firma adına ödeme talebinde bulunmaktadır. Bu da firmanın müşterilerden para toplama sürecini hızlandırmakta ve firmayı büyük bir yükten kurtarmaktadır.

Tahsilat aramalarında müşteri hizmetleri karşı tarafa ne kadar borcu olduğunu belirtmek ve ödeme tarihinin geçtiğini hatırlatmak zorundadır. Gerekirse müşteri borcuna ilişkin detaylı raporlama talebinde bulunabilmektedir ve çağrı merkezi çalışanı bu raporu müşteriye iletmek zorundadır.

Tahsilat Aramalarında Görülen Detaylar

Çağrı merkezi hizmetleri kullanmış oldukları yazılım üzerinden müşterilerin bilgilerine kolay bir şekilde erişim sağlayabilmektedir. Müşterinin hesap hareketleri, ödemeleri ve detaylı hesap ekstrelerine tek tuş ile erişim sağlayarak geciken ödemelerin listesini çıkartabilir ve iletişim numaralarından erişim sağlayarak ödeme talebinde bulunabilir. Çağrı merkezi hizmetleri tahsilat aramalarında müşterinin tüm kişisel bilgilerine, almış olduğu ürün ya da hizmet bedeline, önceki yapmış olduğu tahsilat detaylarına ve daha pek çok bilgiye kolay bir şekilde erişim sağlayabilmektedir. Burada bulunan en önemli detay müşterinin iletişim bilgilerinin ve sistemde kayıtlı adres bilgilerinin güncel olmasıdır. Müşteri temsilcileri tahsilat ve diğer konularda sıkıntıya düşmemek adına belirli aralıklar ile analiz yaparak müşterilerin bilgilerini güncellemektedir.