bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezinde verilen hizmetler müşteri memnuniyeti ve firmanın hizmet kalitesi açısından büyük önem taşımaktadır. Kaliteli hizmet sunarak başarılı işler çıkaran firmalarda çalışanların performansı oldukça etkilidir. Bir çalışanın performansı ne kadar yüksek olursa ve işine ne kadar motive yaklaşırsa başarı da bir o kadar artar. Performans yönetim hizmetlerinde yöneticiler çalışandan daha çok verim alabilmek için çalışanlarının performanslarını arttıracak birtakım çalışmalar yapmaktadır. Bu da çalışanların müşteri ile ilişkilerde ve satış konusunda daha çok azimli ve daha çok verimli olmasına katkı sağlayacaktır. Çalışanların motivasyonu ve performansı çalıştığı işi sevdikçe daha çok artar. Bu nedenle iş yerinde bulunduğu ortam da performansta büyük rol oynamaktadır.

Performans Yönetim Hizmetlerinin Önemi

Firmada çalışan personeller her zaman müşteriye karşı firmayı yansıtmakta olduğundan personelin performans yönetiminin değerlendirilmesi ve varsa eksiklerin giderilmesi hem firma hem de müşteri memnuniyeti açısından yararlı olacaktır. Performans yönetimi sayesinde çalışan personelin işine daha motive bir şekilde yaklaşması sağlanmakta bu da firmanın hizmet kalitesini ve satışlarını olumlu bir biçimde yükseltmektedir. Çalışanların işinde ne derece bir performans harcadığını gözlemlemek için yapılan raporlamalar ve çalışanların belirli aralıklarla denetlenerek performanslarını arttırma konusunda uyarı yaparak eksiklikleri dile getiren performans yönetimi düzgün işleyiş ve kaliteli hizmet için firmaların olmazsa olmazıdır.

Performans Yönetiminde Nelere Dikkat Edilir?

Performans yönetiminde değerlendirme yapılırken kayıtların incelenmesinin yanı sıra karşılıklı görüşme de yapılabilmektedir. Performans yönetiminde belirlenen personel eksikliklerinde eksiliğin neden kaynaklandığı detaylı bir şekilde araştırılarak çözüm yoluna gidilmektedir. Çalışanlar genelde müşterilere sistem üzerinden hizmet sunmaktadır ve bazen sistemsel problemler de performans düşüklüklerine sebebiyet verebilmektedir. Bu tarz durumlarda da sistemsel arızalar giderilerek personelin verimliliği çok daha üst seviyeye taşınabilmektedir. Performans yönetiminde yöneticilerin vazifesi oldukça fazladır. Yöneticiler çalışanın performansını arttırmak için gerekli çalışmaları sağlamakla zorunludur. Çünkü her çalışan bir yöneticiye bağlıdır ve çalışanın yaptığı hatalar yöneticiye de yansımaktadır. Bu nedenle performans yönetimi firmanın işleyişinin doğru bir şekilde yönetilmesi ve müşteriye kaliteli hizmet sunularak müşteri memnuniyetinin arttırılması konusunda büyük önem taşımaktadır.