bluecomx Yorum yapılmamış

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride olması gereken belirli düzenlemelerde sabit kılınan call center sesli yanıt ve mesajlardan sonra otomatik olarak aynı guruba aynı topluluğa bağlı olan temsilcilere çağrıların otomatik olarak yönlendirilmesine olanak sağlayan daha önceden yazılım otomasyona uyarlama yapıldığında işlevi kolaylaştıran sisteme Agent Group (Müşteri temsilci gurubu) denilmektedir.

Temsilci ilgili gurup hakkında detaylı bilgiler almaktadır. Aynı amaç teknik destekli çalışan temsilciler fark içeren konu olduğunda ilgili birime aktarma işlemi sağlayan teknolojiyi kullanarak aktarma yapabilirler. İşletmelere bağlı olarak kaliteli teknik destekli çalışan temsilciler seçilir.