Müşterilerin herhangi bir sektörde aldıkları hizmet sonucunda değerlendirme yapılmasını yada en başında hizmet almasını sağlayan belirli sistemde oluşturulan call center destekli crm yani müşteri ilişkileri yönetim yazılımı altında kayıt tutuklanması ile bağlantılı olan aramalar sonrası arama ve hizmet kalitesini data altında saklamak için After-Call Work (ACW) (çağrı sonrası iş süreci) uygulaması kullanılmaktadır.
Ünlü markalar Çağrı merkezleri iletişime bağlı olarak müşteri ilişkilerinde call center destekli çalışmalarda ve değerlendirme anketlerinde oldukça modernize edilmiş sistemler kullanmaktadırlar. Hizmet değerlendirmesi iş süreçlerinin daha iyileştirmek amacıyla rutin ve düzenli olarak işletmelerde uygulanan süreçlerin tamamını ifade eder. Çalışmanın en iyi olmasına olanak sağlayan sistemlerden olmaktadır.