bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi çalışanları müşterilere sorunsuz ve çözüm odaklı hizmet sunmak için çalışmalar yürütürken bazı yazılımlardan destek alarak hizmet sunmaktadır. Bu yazılımlar sayesinde sistem üzerinden daha kolay bir şekilde müşteri bilgilerine erişim sağlamakta ve daha hızlı çözüm üretebilmektedir. 7/24 müşterilere hizmet sunan çağrı merkezi çalışanları bazı durumlarda müşteri bilgilerine erişim sağlarken ve müşteri adına işlem yaparken izin yönetim merkezi üzerinden onay alması gerekmektedir. Bazı işlemlerde izin yönetim merkezinden onay gelmeden işlemin tamamlanması olanaksızdır.

Çağrı Merkezi Çalışanlarının Görevleri

Çağrı merkezi çalışanları müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşterilerin taleplerini yerine getirmekle görevlidir. Sistem üzerinden hizmet sunan çağrı merkezi çalışanları izin yönetim merkezi onayı ile pek çok işlemi gerçekleştirmekte ve müşteri ile ilgili yapmış olduğu işlemleri de detaylı bir şekilde müşteriye aktarmakla görevlidir. Bunun yanı sıra bağlı bulunmuş olduğu firmanın tanıtımı, güncel ürün kampanya sunumu, müşteriye teknik destek sağlama ve müşterinin sorunlarına anlık çözüm sunmak gibi pek çok işlem yapan çağrı merkezi çalışanları firmanın adeta bel kemiği ve en büyük yardımcısı olarak bilinmektedir.

İzin Yönetim Merkezinde Personel İzni

Çağrı merkezi çalışanları 7/24 müşterilere kesintisiz hizmet sunmakta ve vardiyalı sistem ile çalışmaktadır. Yoğun ve stresli bir iş olarak bilinen çağrı merkezlerinde bazen izin alma gibi durumlar söz konusu olabilmektedir. Çağrı merkezi yoğun bir hizmet birimi olduğundan izin almadan önce çalışanın izin yönetim merkezine izin talebi formu göndermesi gerekir. Çünkü izinli olduğu durumda yerine bakabilecek başka bir personelin olması hizmet kalitesi açısından oldukça önemlidir. İzin yönetim merkezi çalışanın izin talep formunu inceledikten sonra izin talebini değerlendirmeye alması ve onaylaması sonucunda çağrı merkezi çalışanı izin kullanabilmektedir. Genellikle yıllık izinlerin planlanması ve takibinde büyük çaplı işletmelerde izin yönetim merkezi tarafından takip oldukça önemlidir. İzin yönetim merkezinin başlıca görevleri arasında personelin yıllık izin takibi, rapor, ücretli izin, ücretsiz izin ve raporsuz izin gibi durumlarının takip edilmesi ve günlük olarak personelin çalışma puantaj defterinin tutulması gelir. Aksi durumda izin yönetimi güçleşecektir.