• Müşteri taleplerini değerlendirmek ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak,
  • Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak,
  • Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini, profesyonel bir ekip ile koordine etmek,
  • Telefon, fax, e-mail, web, mektup, sms gibi iletişim imkânlar ile 7 / 24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek,
  • Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek,
  • Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak,
  • Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak,
  • Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak,
  • Satış sonrası destek,
  • Sipariş hattı,
  • Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri,
  • Tele satış,
  • Collection aramaları,
  • Piyasa analizi,
  • Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme,
  • Tahsilât işlemleri,
  • Help desk/teknik hattı,
  • Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek,
  • Inbound ve Outbound Hizmetleri,
  • Pazarlama kampanya yönetimi,
  • Lead generation,
  • Pazar araştırması,
  • Müşteri memnuniyetini ölçme,
  • Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı,
  • Tahsilât ödeme bilgilendirme.