- Müşteri taleplerini değerlendirmek ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak,
- Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak,
- Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini, profesyonel bir ekip ile koordine etmek,
- Telefon, fax, e-mail, web, mektup, sms gibi iletişim imkânlar ile 7 / 24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek,
- Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek,
- Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak,
- Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak,
- Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak,
- Satış sonrası destek,
- Sipariş hattı,
- Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri,
- Tele satış,
- Collection aramaları,
- Piyasa analizi,
- Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme,
- Tahsilât işlemleri,
- Help desk/teknik hattı,
- Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek,
- Inbound ve Outbound Hizmetleri,
- Pazarlama kampanya yönetimi,
- Lead generation,
- Pazar araştırması,
- Müşteri memnuniyetini ölçme,
- Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı,
- Tahsilât ödeme bilgilendirme.