bluecomx Yorum yapılmamış

Call center günümüzde hızlı bir şekilde yaygınlaşmakta ve artık pek çok işletme call center hizmetinden faydalanarak müşterilerine daha kaliteli ve daha aktif bir şekilde hizmet sunmanın neticesini almaktadır. Call center hizmeti günün her saati aktif bir şekilde müşteriye destek sunarken aynı zamanda müşterilerin problemlerine anlık olarak çözüm üretmekte, satış sonrası hizmet sunarak ürünün teknik özelliklerini müşteriye aktarmakta, kampanya ve promosyonları müşterilere duyurarak firmanın daha fazla satış yapmasına olanak sağlamaktadır. Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişim göstermesi ile birlikte call center hizmetleri de daha fazla hizmet sunmaya başlayarak müşteri ve firma arasında mükemmel ve sorunsuz bir iletişim köprüsü kurmayı hedef edinmekte ve müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak çalışmalarını bu yönde yürütmektedir.

Call Center Görevleri

Call center çağrı merkezi hizmet görevlerinin başında müşteri beklentilerini karşılayarak müşteri memnuniyetini sağlamak gelir. Bunun yanı sıra müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini tasarlayarak müşterileri güncel kampanya ve ürünlerden yararlanabilmesi adına bilgilendirmek, müşteriye ürün ile ilgili tüm detayları aktarmak ve müşterinin firma ve ürün ile ilgili görüşlerini not alarak anket çalışması düzenlemek yer alır. Firmanın işleyişini ve personel yükünü büyük ölçüde hafifleten call center hizmeti müşteri memnuniyeti kadar aynı zamanda firma için de oldukça önemli işlevler yürütmektedir.

Call Center Çalışanları

Call center hizmetlerinde görev alan personelin öncelikle anlayışlı, sabırlı, diksiyonu düzgün ve çözüm odaklı bir kişiliğe sahip olması gerekmektedir. Müşterinin taleplerini sabırla ve iyi bir şekilde dinleyerek müşterinin beklentilerini anlayabilmek doğru çözüm yolu üretebilmek için oldukça önemlidir. Aksi durumda yanlış yönlendirmeler müşteri kaybına yol açabileceği gibi firma imajına ve firma satışlarına da olumsuz etki edecektir. Call center çalışanları her ne olursa olsun müşteriye karşı her zaman kibar, nazik ve anlayışlı bir şekilde yaklaşmaktadır. Çözüm odaklı çalışma yürüten call center hizmetleri çözümleyemediği problemler ile ilgili kayıt oluşturarak müşteriye en kısa süre içerisinde kalıcı çözüm önerisi ile geri dönüş sağlamakta bu da firmanın hizmet kalitesini büyük oranda arttırmaktadır.