0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Inbound Hizmeti

Inbound | Gelen Çağrılar

Inbound Çağrı Merkezi hizmeti hangi sektörde olursanız olun her firma için, müşteri ilişkileri kapsamında önemli bir iletişim olarak kullanılmaktadır.

Müşterilerinizin isteklerini gelen çağrılar sonucunda karşılama hizmetidir. Gelen çağrılar 7/24 şirketiniz adına cevaplanır ve arayan kişilerin gerekli işlemleri %100 müşteri memnuniyeti ve kalite esas alınarak sağlanır.

Inbound (Gelen Çağrı) Hizmeti:

•Müşteri taleplerini değerlendirme ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
•Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek
•Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak
•Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
•Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini profesyonel bir ekip koordine etmek
•Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak
•Telefon, E-mail, Web gibi iletişim imkanlar ile 7/24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek
•Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak
•Satış sonrası destek
•Help desk/teknik hattı
•Sipariş hattı
•Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri
•Telefonda pazarlama ve tahsilat gibi hizmetler sunmak

Top
Sohbeti başlat