call-center
bluecomx Yorum yapılmamış

Call center hizmeti yani bir diğer adı ile çağrı merkezi hizmeti firma ile müşteri arasında iletişim bağı kuran bir birimdir. Call center hizmetinden yararlanmakta olan firmalar genel olarak büyük çaplı ve kurumsal firmalar olsa da günümüzde call center hizmeti hızla yaygınlaşmakta ve pek çok işletme müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşterilerine daha kaliteli ve daha iyi hizmet sunabilmek adına Call center hizmeti vermektedir. Müşterilerin soru ve problemlerine anlık olarak hızlı ve kalıcı çözümler üreterek firmaların hem iş yükünü hafifletmeye yardımcı olan hem de satış, tahsilat, ürün tanıtımı ve reklam konusunda firmalara destek olarak satış gelirlerinin artmasını sağlayan call center hizmetleri adeta firmanın bel kemiği oluyor.

Call Center Çalışmaları

Call center hizmet çalışmalarında en önemli detay müşteri memnuniyetini sağlayarak firmanın hizmet kalitesini arttırmaktır. Müşteriler call center aracılığı ile sorunlarına anlık olarak çözüm bulmakta ve işlemlerini daha pratik, daha kolay ve daha hızlı bir şekilde gerçekleştirmektedir. Call center hizmetleri 7/24 olmak üzere günün her saati hizmet sunmaktadır. Bu da müşterinin firmaya ulaşımını kolaylaştırmakta ve iletişim problemleri nedeni ile müşteri kaybı yaşanmasının önüne geçilmeye yardımcı olmaktadır. Call center hizmeti müşterilerden gelen tüm aramaları ve giden çağrıları yönlendirerek çağrı merkezi hizmetleri ile ilgili tüm çalışmaları yönetmektedir. Call center müşterileri doğru kanallar üzerinden yönlendirerek müşteriye en doğru ve en güncel bilgiyi ileterek müşteri ile iletişim kurmaktadır.

Call Center Müşteri Memnuniyeti

Call center müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çalışmalar yürütmektedir. Müşteri beklentilerine ve müşterilerin taleplerine göre işlem yürütmekte olan Call center hizmeti telefon, e-mail, web gibi tüm iletişim seçenekleri ile 7/24 kesintisiz olarak hizmet sunmakta ve müşterilere geri dönüş sağlayarak çağrıları cevaplamaktadır.  Satış sonrası da teknik bilgi ve teknik destek hizmeti sunarak müşteriyi satın almış olduğu ürün ya da hizmet ile alakalı bilgilendirmekte ve müşterinin memnuniyetine yönelik anket düzenlemeleri yaparak müşterilerin fikir ve önerilerine önem veren call center tüm sektör çalışanları için önemli bir birimdir.