bluecomx Yorum yapılmamış

Dijital çağ ile birlikte çağrı merkezi hizmetlerinden beklentiler de farklılık gösterirken tarama ve arşiv çağrı merkezi hizmeti ile ilgili beklentiler artış göstermektedir. Telefon, mail gibi farklı iletişim yolları kullanarak çağrı merkezine sorunu ileten müşterilerden alınan kayıtların belirli bir süre saklanması gerekir. Firma için önemli bir geri bildirim olarak kabul edilen çağrı merkezi çağrıları bu nedenle farklı amaçlar ile zaman zaman tekrar incelenmektedir.

Bilgisayarlar aracılığı ile tarama ve arşiv çağrı merkezi hizmetleri de günümüzde daha kolay bir şekilde sunulan hizmetler arasında yer almaya başlamıştır. Çünkü tüm çağrı merkezi kayıtları bilgisayar ortamında kayıt altına alınmaktadır. Böylece herhangi bir gerekli durumda tarama çalışması sadece birkaç dakika içerisinde tüm arşiv bilgilerine ulaşmanızı sağlamaktadır.

Çağrı Merkezi Arşivleri

Ürünleri satın alan, satın almayı düşünen müşteriler herhangi bir soru veya sorun karşısında ilk olarak çağrı merkezi ile iletişime geçmektedir. Bu nedenle firmalar, bu çağrıları oldukça önemsemektedir. Çağrılar ışığında ürünü geliştirme ve hizmet kalite standartlarını yükseltme şansı bulunmaktadır. Bu nedenle tüm çağrı merkezine gelen çağrılar, özenli bir şekilde arşivlenerek saklanmaktadır.

Çağrı merkezi tarafından sunulan arşiv ve tarama çalışması müşteriler için de büyük önem taşımaktadır. Çünkü sorununu çağrı merkezi yolu ile firmaya ileten ve teknik servis gibi çeşitli hizmetlerden faydalanan müşteriler, çeşitli bir sorun ile karşı karşıya kaldığında ilk çağrı merkezi ile konuşma kaydına veya mail bilgisine ihtiyaç duyabilmektedir. Bu nedenle bu çağrıların arşivlenmesi, herhangi bir aksilik durumunda oldukça büyük önem taşımaktadır.

Çağrı merkezi arşiv çalışmalarında son yollarda yaygın olarak bilgisayar kullanılmaktadır. Dijital imkanların artış göstermesi ile birlikte firmalar, çağrı merkezi arşivlerini maillerine dahi kopyalama şansına sahiptir. Böylece bu arşiv çalışmalarına istenilen her yerden ve her an ulaşma imkanı bulunmaktadır. Böylece çok büyük kolaylık sağlayan bu durum tarama çalışmasının kısa süreler içerisinde gerçekleşmesine ve istenilen bilgiye kısa sürede ulaşarak soru veya sorunun en kısa süre içerisinde ve hızlı bir şekilde çözülmesine yardımcı olmaktadır