bluecomx Yorum yapılmamış

Çağrı merkezi hizmetleri müşteriler ile telefon üzerinden 7/24 görüşme sağlayarak müşterilerin talep ve beklentilerine yanıt vermektedir. Günümüzde teknolojinin hızlı bir şekilde ilerlemesi ile birlikte artık fatura ödemesi, alışveriş ve daha pek çok işlem internet üzerinden online olarak yönetilmeye başlandı. Genel olarak online olarak gerçekleştirilmekte olan alışveriş işlemelerinde sipariş süreci ve sipariş kaydı gibi işlemler online olarak hizmet vermekte olan canlı destek yani online çağrı merkezi hizmeti tarafından gerçekleştirilmektedir. Firmalar müşterileri ile internet üzerinden iletişime geçerek ürün pazarlaması ve satışı yapmak için chat yöntemi ya da whatsapp üzerinden oluşturmuş oldukları sipariş hattı ile irtibat kurmakta ve müşterilerin her türlü sorularına bu şekilde cevap vermektedir. Chat / Whatsapp çağrı merkezi hizmeti ile iletişime geçerek sipariş edilecek ürünün detayları, fiyatı, ödeme işlemleri, ürün kampanyaları, iade süreci ve ürün satın alma işlemi gibi pek çok işlem gerçekleştirilebilmektedir.

Chat / Whatsapp Çağrı Üzerinden Sipariş Oluşturma

Chat / Whatsapp çağrı üzerinden online olarak hizmet sunan müşteri temsilcileri ile iletişime geçerek telefondan soracağınız her türlü detayı mesaj yolu ile de zaman kaybetmeden hızlı bir şekilde sorabilmek mümkündür. Günümüzde pek çok firma whatsapp sipariş hattı oluşturarak müşterilerine whatsapp üzerinden ürün detayları ile ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve ürün siparişi alarak sipariş kaydı oluşturmaktadır.

Chat / Whatsapp Çağrı Merkezi Hizmeti Görevleri

Chat / Whatsapp çağrı merkezi hizmetleri müşterilerin online siparişlerini takip etme, sepette kalan ürünler için müşterilere hatırlatma mesajı gönderme, müşterilerin soru ve önerilerini inceleme, müşteri problemlerine karşı çözüm üretme, sipariş takip sürecini yönlendirme ve ödeme işlemleri konusunda müşteriyi yönlendirerek bilgilendirme yapmakla görevlidir. Alışveriş siteleri üzerinde yer almakta olan canlı destek chat bölümü pek çok sitede karşımıza çıkmaktadır. Bu kutucuğa bastığınızda sizden ad, soyad, mail adresi ve telefon numarası gibi bir takım bilgiler talep edilir. Bu bilgileri eksiksiz bir şekilde tamamladıktan sonra online olarak hizmet sunmakta olan müşteri temsilcisi ile hemen görüşme başlatabilirsiniz.