0850 480 77 77

0850 480 77 77

Blog

Çağrı Merkezlerinde Service Level (Hizmet Seviyesi)

Çağrı Merkezlerinde Service Level (Hizmet Seviyesi) Inbound çağrı merkezlerinde kalite ölçüm kriterlerinden biri olan Service Level, merkeze gelen çağrının kabul ...
Daha Fazlasını Oku

Dünyada Çağrı Merkezi

Çağrı merkezleri günden güne gelişim sağlamakta ve tüm dünya tarafından aktif bir şekilde kullanılmaktadır. Müşteri ve firma arasındaki iletişimi güçlendiren ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Gerekliliği

Çağrı Merkezi Gerekliliği Çağrı merkezleri özellikle son yıllarda teknolojik gelişimlerden de yararlanarak daha çok gelişmeye ve daha çok yaygınlaşmaya başlamıştır ...
Daha Fazlasını Oku

İletişim Kanalları Çeşitlendikçe Müşteri Memnuniyeti Artıyor

Müşteriler genel olarak satış ve hizmet sonrası da firmalardan ilgi ve destek beklemektedir. Günümüzde teknolojinin hızlı bir şekilde gelişim sağlaması ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinde Motivasyon

Çağrı merkezi müşteri ve firma arasındaki iletişimi sağlamak ve sorunlara anında çözüm üreterek müşteri memnuniyetini arttırmak için çalışmalar yürütmekle görevli ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinde Eğitimin Önemi

Günümüzde kaliteli ürünün kriterlerinden birisi de satış sonrası müşteriye ya da danışana verilen hizmetin kalitesidir. Bütün olarak üretim bandının görünen ...
Daha Fazlasını Oku

Banka Çağrı Merkezleri

Banka çağrı merkezleri sadece ülkemizde değil dünya üzerinde en çok çağrı alan noktalar olarak karşımıza çıkıyorlar. Müşteri sayılarının fazlalığı ve ...
Daha Fazlasını Oku

Banka Çağrı Merkezi IVR Yapısı Nedir

IVR Yapısı çağrı merkezleri için vazgeçilmez bir özelliktir. Telefonun çalması ile birlikte kullanıcının karşısına çıkan karşılama anonsu ile başlayarak canlı ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Nedir Ne İşe Yarar

Öncelikli olarak çağrı merkezi nedir bunu bir öğrenelim. Çağrı merkezi, kurumların telefonla yapılan talepleri almak ve başka birimlerine iletmek üzere ...
Daha Fazlasını Oku
Top