0850 480 77 77

0850 480 77 77

Blog

Çağrı Merkezlerinde Gerçek-Zaman Yönetiminin Önemi

Çağrı merkezleri için kaliteli hizmet verme bakımından en önemli kriterlerden biri olan zaman yönetimi, müşterinin istediği zaman ulaşabildiği müşteri temsilcileri ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinde Kariyer İmkânları

Ülkemizde 90’lı yılların başından itibaren kullanılmaya başlanan ev telefonları 2000’li yılların başında yerini cep telefonlarına bıraktı. Telefon kullanımının yaygınlaşması iletişim ...
Daha Fazlasını Oku

Başarının Odağı: Çalışana Saygı

Etkileşim çağında Türkiye’de başarı ve liderlik konuları gözönünde bulundurulduğunda, tüm işletmelerin uzun vadeli başarı kazanmaları adına yapılabilecek pek çok şey ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinde Çalışan Memnuniyetini Arttırmak

Genel olarak pek çok kişi günlük hayatta yaşamış olduğu sorunları ve problemleri iş hayatına da yansıtmakta ve bu durum yapmış ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi ve İletişim Merkezi Terminolojileri Listesi

1) Agent Bu, çağrı merkezindeki müşteri çağrılarına cevap vermek üzere atanan bir kişidir. Bir çağrı merkezi temsilcisinin bir diğer adı ...
Daha Fazlasını Oku

Multichannel – Omnichannel Hizmetler

Multichannel - Omnichannel hizmetler müşterilere daha kaliteli hizmet sunabilmek ve müşteri memnuniyetini her zaman en üst seviyeye taşıyabilmek için sağlanan ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezinin Sunduğu Hizmetler

Çağrı merkezleri gelişen teknolojiye ve yeniliklere uyum sağlayarak çözüm odaklı bir şekilde çalışmalar yapmakta ve müşteri memnuniyetini her zaman en ...
Daha Fazlasını Oku

Feedback – Geri Bildirimin Önemi

Feedback - Geri Bildirimin Önemi Çağrı merkezleri çok farklı tipte ve farklı kültürlere sahip kişilerce çağrı yapılan merkezlerdir. Gelen çağrılar ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezlerinde Teknik Altyapının Önemi

Çağrı Merkezlerinde Teknik Altyapının Önemi Çağrı merkezleri müşterilerle sürekli iletişim halinde olarak müşteri sorunlarına anında kalıcı çözüm üretmek ile görevli ...
Daha Fazlasını Oku
Top