0850 480 77 77

0850 480 77 77

Blog

Otomatik Çağrı Düzenleme ve Yönetim

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride ...
Daha Fazlasını Oku

Teknik Destek Grupları

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride ...
Daha Fazlasını Oku

Müşteri Temsilcileri

CRM müşteri ilişkileri yönetimi adına müşterilerden gelen hizmetleri ve konuşmayla kayıt altında tutan aynı zamanda kısa zamanda kafiyeli konuşmalar yapıp ...
Daha Fazlasını Oku

Otomatik Çağrı Sıralama ve Planlama

Müşteri hizmetlerinde planlama stratejisine göre müşterilerimizden gelen işleve göre müşterileri yönlendiren otomatik aktarma sağlayan müşterinin el ile telefon tuşlama sayesinde ...
Daha Fazlasını Oku

Dış Arama Yetkileri Olan Müşteri Temsilcileri

Çağrı merkezlerinde müşterilerle bağlantı yapan temsilciler işi çözmek ve müşteriyi memnun etmek adına hizmet değerlendirme kalitesi ve performans açısından dış ...
Daha Fazlasını Oku

Otomatik Toparlama Sistemi

Çağrı merkezlerinde daha önceden planlanan bir temsilcinin önemli bir çağrı esnasında zor durumda kaldığı anda desteleme sağlayan otomatik bağlantı kaynaklı ...
Daha Fazlasını Oku

Müşteri Temsilcisi Durumu

Çağrı merkezlerinden call center hizmetinizde olanak sağlayan müşterilerimizden gelen aramaları uygun statüde olan personelin yani agent olan müşteri temsilcisinin eğer ...
Daha Fazlasını Oku

Yardımcı Eleman Seçimi

İş hayatı yorucu ve yıpratıcıdır. Bu anlamda özellikle çalışan bayanlar ev temizliği, çocuk bakımı ve mutfak işlerinde yardımcı elemana ihtiyaç ...
Daha Fazlasını Oku

Dashboard Kullanımı

Dashboard excel tablo ya da modellerinin karmaşık unsurlarının bazı görsel unsurlarla gösterimidir. Çok sayıda fazla sonucu rahatlıkla görüp görsel olarak ...
Daha Fazlasını Oku
Top