Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Problem Tespiti ve Çözümlenmesi Çağrı Merkezi Hizmeti

Firma ve müşteri arasında bir köprü oluşturarak firmaya olan güveninin ve memnuniyetin artması için önemli bir hizmeti üstlenen çağrı merkezi, ...
Daha Fazlasını Oku

Performans Ölçümü ve Eğitimleri

Firmaların birimlerinde çalışan personellerine yönelik yürütmüş oldukları performans ölçümü ve eğitimi çalışmaları, personel performansını artırmak ve üst düzey verim sağlamak ...
Daha Fazlasını Oku

Kalite Değerlendirme Hizmetleri

Kalite değerlendirme hizmetleri, tüm hizmet sektöründe faaliyet gösteren firmalar için önem taşımaktadır. Firmalar, müşterilerine sunmuş oldukları hizmetlerde ulusal ve uluslararası ...
Daha Fazlasını Oku

Corona Çağrı Merkezi Hizmeti

Sağlık Bakanlığı corona virüs ile mücadelesi kapsamında vatandaşlara doğru ve güncel bilgi aktarmak için Corona çağrı merkezi adı altında hizmet ...
Daha Fazlasını Oku

E-Mail Çağrı Merkezi Hizmeti

Kurumsal bir firma olarak hizmet veren firmalar için E-Mail çağrı merkezi hizmeti sunmak, müşteri memnuniyeti sağlamayı kolaylaştırmaktadır. Hedef kitleniz ve ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Hem özel hem de kamuda yer alan tüm sektörlerde hizmet veren firmalar çağrı merkezi hizmetleri ihtiyacı duymaktadır. Müşteri ile firma ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Merkezi Hizmeti

Çağrı merkezi özellikle büyük işletmelerin sıklıkla kullanmakta olduğu hizmetler arasında yer almaktadır. Müşteri ve firma arasında iletişim ağı kuran çağrı ...
Daha Fazlasını Oku

Arıza Sorgulama, Kayıt ve Takip Çağrı Merkezi Hizmeti

Çağrı merkezi hizmetleri, kurum ile müşteriler arasında güçlü bir bağ kurmak için önemli bir hizmet olarak karşınıza çıkmak ile birlikte ...
Daha Fazlasını Oku

Problem Tespiti Ve Çözümlemesi

Çağrı merkezlerinin kesintisiz olarak sunmuş olduğu hizmet ve günün her saati 7/24 ulaşılabilir olması firma ve müşteri arasında bir köprü ...
Daha Fazlasını Oku
Top