Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Çağrı Merkezi Servis Seviyesi Hesaplanması

Çağrı merkezine düşen tüm çağrıların toplamı üzerinden belirlenmiş bir yüzdesinin yine belirlenen bir süre (sn) içerisinde cevaplanması ya da cevap ...

Güvenli Puantaj

Puantaj yönetimin maaş hesaplaması yaparken personelin çalışma toplamının yer aldığı bir döküm olarak bilinir. Puantaj bilgisi personel devam kontrol sistemi ...

Arıza Sorgulama, Kayıt Ve Takip

Çağrı merkezi hizmetleri müşteriye her zaman çözüm odaklı ve pozitif bir yaklaşım ile hizmet sunmaktadır. Genel olarak tüm sorunlara anlık ...

Sanal Çağrı Merkezi

Çağrı merkezleri müşterilerden gelen yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriler ile birebir iletişim kuran ve müşterilerin talep ve sorunlarına anında çözüm ...

Hizmet Aldığım Çağrı Merkezini Değiştirmek İstiyorum

Genelde pek çok firma çağrı merkezi hizmetini dışarıdan almaktadır. Dışarıdan alınan çağrı merkezi hizmetlerinde çağrı merkezi sizin adınıza müşterilerin talep ...

Data Yönetimi Nedir?

Çağrı merkezi hizmetleri müşterilere sorunsuz ve kusursuz hizmet sunarken sunmuş olduğu hizmetin anlık ya da hızlı olarak çözüme kavuşması da ...

Lead Generation Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri memnuniyeti için sürekli olarak çözüm odaklı çalışmalar sağlayan çağrı merkezi çalışanları müşteriye karşı sabırlı, güler yüzlü ve pozitif yaklaşımı ...

Tele Satış Çağrı Merkezi Hizmeti

Müşteri istek ve taleplerine cevap vermek için günün her saati 7/24 çalışma sağlayan çağrı merkezi hizmetleri müşterilerin talep ve isteklerine ...

Şikayet Yönetimi Çağrı Merkezi Hizmeti

Yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriye anlık çözüm üreten ve yeterli olamadığı durumda kayıt alarak gerekli çalışmaları sağlayıp müşteriye dönüş yapan ...
Top