Çağrı Merkezi Servis Seviyesi Hesaplanması
Çağrı merkezine düşen tüm çağrıların toplamı üzerinden belirlenmiş bir yüzdesinin yine belirlenen bir süre (sn) içerisinde cevaplanması ya da cevap ...
Güvenli Puantaj
Puantaj yönetimin maaş hesaplaması yaparken personelin çalışma toplamının yer aldığı bir döküm olarak bilinir. Puantaj bilgisi personel devam kontrol sistemi ...
Arıza Sorgulama, Kayıt Ve Takip
Çağrı merkezi hizmetleri müşteriye her zaman çözüm odaklı ve pozitif bir yaklaşım ile hizmet sunmaktadır. Genel olarak tüm sorunlara anlık ...
Sanal Çağrı Merkezi
Çağrı merkezleri müşterilerden gelen yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriler ile birebir iletişim kuran ve müşterilerin talep ve sorunlarına anında çözüm ...
Hizmet Aldığım Çağrı Merkezini Değiştirmek İstiyorum
Genelde pek çok firma çağrı merkezi hizmetini dışarıdan almaktadır. Dışarıdan alınan çağrı merkezi hizmetlerinde çağrı merkezi sizin adınıza müşterilerin talep ...
Data Yönetimi Nedir?
Çağrı merkezi hizmetleri müşterilere sorunsuz ve kusursuz hizmet sunarken sunmuş olduğu hizmetin anlık ya da hızlı olarak çözüme kavuşması da ...
Lead Generation Çağrı Merkezi Hizmeti
Müşteri memnuniyeti için sürekli olarak çözüm odaklı çalışmalar sağlayan çağrı merkezi çalışanları müşteriye karşı sabırlı, güler yüzlü ve pozitif yaklaşımı ...
Tele Satış Çağrı Merkezi Hizmeti
Müşteri istek ve taleplerine cevap vermek için günün her saati 7/24 çalışma sağlayan çağrı merkezi hizmetleri müşterilerin talep ve isteklerine ...
Şikayet Yönetimi Çağrı Merkezi Hizmeti
Yoğun telefon trafiğini yöneterek müşteriye anlık çözüm üreten ve yeterli olamadığı durumda kayıt alarak gerekli çalışmaları sağlayıp müşteriye dönüş yapan ...