Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Ele Alınmış Çağrılar Nedir?

Çağrı merkezi terimlerinden biri olan handled calls (ele alınmış çağrılar) isminden de anlaşılacağı üzere aranan ya da arayan müşteri ile ...
Daha Fazlasını Oku

Kontrol Çizelgesi

Control chart Türkçe anlamı ile söylemek gerekirse kontrol çizelgesi anlamına gelmektedir. Bu control chart sistemi ile birçok istatistik çizelge hâlinde ...
Daha Fazlasını Oku

Yardım Masası

Çağrı merkezleri de zaman içinde büyümekte ve artık bir sektör halini almaktadır. Pek çok çalışanı olan bu sektör de çağrılara ...
Daha Fazlasını Oku

Bağlantısı Kesilen Çağrı Hizmetleri

İşletmelerde tüketici hizmetlerini değerlendirmek ve müşteri temsilcileri ile bağlantı kurulmasına olanak sağlayan telefon hizmeti sayesinde, online işlemler yapılmasını ve her ...
Daha Fazlasını Oku

Müşteri Temsilcilerinde Vardiya Planlaması

Müşteri ilişkilerini sağlamak adına 7/24 hizmet vermesi gereken çağrı merkezi kurum ve kuruluşlarda sektörün öncü olan kuruluşları müşterinin acil aramalarını ...
Daha Fazlasını Oku

Otomatik Uygunluk Kontrol Durumu

Müşteri hizmetlerinde belirli sistem üzerine kurulu olan aynı hatta bağlantı sağlayan aramalarda belirli sinyalize edilmiş mekanizmaya sahip olan otomasyon sisteminin ...
Daha Fazlasını Oku

Hizmet Sonrası İş Değerlendirme Sistemi

Müşterilerin herhangi bir sektörde aldıkları hizmet sonucunda değerlendirme yapılmasını yada en başında hizmet almasını sağlayan belirli sistemde oluşturulan call center ...
Daha Fazlasını Oku

Otomatik Çağrı Düzenleme ve Yönetim

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride ...
Daha Fazlasını Oku

Teknik Destek Grupları

Yönetim çağrı merkezi operasyonlarda aynı amaca bağlı olan iş merkezi aynı statüde olan hizmet branşı teknik destek ekibi aynı kategoride ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat