Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Çağrı Değişkenlikleri

Çağrı merkezleri son döneme damgası vuran ve birçok insana iş olanağı sağlayıp ekmek kapısı olan yaygın kurumlardır. Şu an günümüzde ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Saniyeleri

Çağrı merkezlerinin Türkçe‘ye uyarlanmış adı müşteri iletişim merkezidir. Günümüzde hemen hemen her işin ya da her birimin müşteri iletişim merkezi ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Giriş Numarası

Hemen hemen hepimizin yoğun işi olması dolayısıyla bir bankaya gidemeyiz, ya da yeni aldığımız bir ürün sorunludur, bunu çözemeyiz. Ya ...
Daha Fazlasını Oku

Zorunlu Çağrı

Call Forcing ya da Türkçe kelime anlamı zorunlu çağrı kelimesinin söz anlamı ise bir ortaklık durumunda diğer ortaklardan paylarını devralmak ...
Daha Fazlasını Oku

İş Yükü Düzeyi (Çağrı Yükü)

Günümüzde işletmelerin müşterilere etkin bir şekilde ulaşabilmek adına çağrı merkezlerini yoğun olarak kullanmaktadırlar. Bilgisayar destekli ve telefon bazlı olup müşterilerin ...
Daha Fazlasını Oku

Bilgisayar Simülasyonu

Computer simulation günümüzde çok kullanılan ve çok tercih edilen uygulamalarından birisidir. Türkçe kelime anlamı olarak ise bilgisayar simulasyonu yani bir ...
Daha Fazlasını Oku

Sırada Bekleyen Çağrılar

Müşteri servisi merkezleri, rezervasyon merkezleri, bilgi hatları ve yardım masaları gibi bir çok alanda çağrı merkezleri mevcuttur. Çağrı merkezine bağlandığınız ...
Daha Fazlasını Oku

Yan Görevler

Günümüzde hangi birimde çalışırsak çalışalım teknoloji çağında olduğumuz ve daha rahat hizmet vermek adına sistemleştirdiğimiz makinaların kullanımıyla işlem yapıyoruz genelde ...
Daha Fazlasını Oku

Sebep ve Sonuç Şeması

Türkçe anlamı ile söylemek gerekirse sebep ve sonuç şeması olarak bilinen bu sistem ile birlikte bir olayın sonucunun neye bağlı ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat