Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Bir Sonraki Uygun Temsilci

Telekom sistemleri içerisinde yer alan bu uygulama müşterilerin sabit bir telefonu aradığında ve özellikle müşteri merkezleri bölümünde yaygın olarak kullanılan ...
Daha Fazlasını Oku

Ağ Taşması Sistemi

Ağ Taşması, birçok siteden meydana gelen çağrı merkezlerinde merkezler arasındaki dağılımı ve iletişimi daha etkin hale getiren ve çağrı dağılımının ...
Daha Fazlasını Oku

Ücretsiz Uluslararası İletişim

Toll-Free Services (Ücretsiz telefon hatları), özellikle yurt dışı için kullanılan bir telekomünikasyon hizmetidir. Bu hizmet karşılığında kişiler yurt dışından aranırken ...
Daha Fazlasını Oku

Per Hour

True calls per hour, haberleşme sistemi uzmanları ve kuruluşların istatistik verileri hazırlaması ve erişim yükünü hesaplayıp ona göre teknik sistemlerin ...
Daha Fazlasını Oku

Boştaki Telefon Hatları

Genellikle şirket veya kuruluş bazındaki telefonlar birbirleri ile bağlantılı olmasıyla beraber aynı hizmeti sağlayan ve meşgul olmayan telefonlar da vardır ...
Daha Fazlasını Oku

Telefon Hattı Yükü

Haberleşme mühendisliğinin gelişmesiyle artık iletişim teknolojileri içerisinde birçok sistematik ve terim ortaya çıkmaktadır. Trunk Load bu sistematik durumlardan ortaya çıkan ...
Daha Fazlasını Oku

Harika Bir Yardımcı: Trunk!

Trunk, pek çok sinyali aynı anda eş zamanlı bir şekilde almaya yarayan bir hat veya bağlantıdır. Paylaşılan veri ses, program, ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Harmanlama

Çağrı merkezlerinde kullanılan Call Blending (Çağrı harmanlama) sistemi henüz tam olarak potansiyelini yansıtmıyor olsa da çağrı merkezlerinin bir parçasıdır. Geçmişten ...
Daha Fazlasını Oku

Çağrı Detay Kaydı

Çağrı detay kaydı genel olarak telefonlarda kullanılan bir sistemdir. Bu sistem ise birçok insan tarafından olumlu ve güzel bir sistem ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat