Blog - Bluecom
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr
0850 480 77 77
info@bluecom.com.tr

Blog

Tuşlanan Numara Tanı Servisi Nedir?

Dialed Number Identification Service, kısaltması adının baş harflerinin bir araya gelmesi ile DNIS terimi haline gelir. Bu terimin Türkçe karşılığı ...
Daha Fazlasını Oku

Doluluk Nedir?

Son yıllarda ülkemizde sayıları giderek artan çağrı merkezleri oldukça rağbet görmeye başlamıştır. Çağrı merkezleri başta büyük çaplı işletmeler olmak üzere ...
Daha Fazlasını Oku

Uzun Çağrı Nedir?

Çağrı merkezlerinde,30 dakika veya daha uzun sürelere ulaşan görüşmeler long call (uzun çağrı) olarak isimlendirilmektedir. Çağrı merkezi çalışanlarının korkulu rüyası ...
Daha Fazlasını Oku

Home Agent Nedir?

Home agent, evden çalışma gerçekleştirmekte olan müşteri temsilcileri için kullanılan bir kavram olmakla beraber, çağrı merkezi organizasyonlarında görev alan müşteri ...
Daha Fazlasını Oku

Faks isteği Nedir?

Günümüzde birçok alanda sanal hizmet dediğimiz call center yani çağrı merkezi gittikçe yaygınlaşmaktadır. Satış, satış sonrası destek, şikâyet gibi birçok ...
Daha Fazlasını Oku

Online Denetleme ve İzleme

Şirketler için ayrı bir anlam ifade eden monitoring, şirketinize ait olan markaların sosyal mecralarda takip edilmesi anlamını taşımaktadır. Sosyal ortamda ...
Daha Fazlasını Oku

Flowchart (İş akış diyagramı) Ne demektir?

Çağrı merkezleri, çok sayıda telefona bakılması gereken, müşteriler ve arayanlar ile doğru iletişimin kurulmasının elzem olduğu, her anlamda düzgün bir ...
Daha Fazlasını Oku

Ağ Kontrol Merkezi Nedir?

Günümüzde gelişen teknoloji ile beraber birçok alanda işler artık internet üzerinden yürütülmektedir. İletişim, haberleşme, sosyal, bireysel ve kurumsal platformlar için ...
Daha Fazlasını Oku

Birçok Lisan Bilen Müşteri Temsilcisi Hizmetleri

Bildiğiniz gibi artık telefon yolu aldığımız bir hizmet ve kullandığımız ürünler ile ilgili bilgi sahibi olmak amacıyla destek almak isteyebiliyoruz ...
Daha Fazlasını Oku
Top
Sohbeti başlat