Çağrı Merkezi Hizmetlerimiz

Çağrı Merkezi Hizmetlerimiz

  • Müşteri taleplerini değerlendirmek ve müşteri beklentilerine uygun çözümler sunmak.
  • Ürünle ilgili soruları çözmek ve profesyonel bilgi birikimimiz ile müşteri odaklı çözümler sunmak.
  • Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini, profesyonel bir ekip ile koordine etmek.
  • Telefon, fax, e-mail, web, mektup, sms gibi iletişim imkânlar ile 7 / 24 saat hizmet sunarak ve müşterilere profesyonel hizmet vermek.
  • Müşteriyi ürün hakkında bilgilendirmek ve partnerlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda yönlendirmek.
  • Müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek. Doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak onlara en etkin iletişimi sağlamak.
  • Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetlerini yapmak.
  • Çağrı merkezi performansı, firmalar ve müşteriler arasındaki iletişimi sağlamak.
  • Satış sonrası destek.
  • Sipariş hattı.
  • Çağrı yönlendirme, sekreter hizmetleri
  • Tele satış.
  • Collection aramaları.
  • Piyasa analizi.
  • Kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme.
  • Tahsilât işlemleri.
  • Help desk/teknik hattı.
  • Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek.
  • Inbound ve Outbound Hizmetleri
  • Pazarlama kampanya yönetimi.
  • Lead generation.
  • Pazar araştırması.
  • Müşteri memnuniyetini ölçme.
  • Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı.
  • Tahsilât ödeme bilgilendirme.
çağrı merkezi hizmetleri