Telefonda Müşteri Hizmetleri Desteği


Firmaların en önemli kaynağı sermayesi veya ürünleri değil müşterileridir. Müşteri memnuniyeti ve sorunlarının çözümüne önem veren firmalar içinde yer aldıkları sektörde her zaman başarılı olmuşlardır.

Günümüzde müşterilerin en büyük talebi ihtiyaç durumunda firma ile iletişime geçebilmek ve sorularına veya sorunlarına çözüm bulabilmek. Bu konuda son zamanların en başarılı çalışması ise müşteri hizmetlerinin telefon üzerinden sunulması.

Çağrı merkezi olarak adlandırlan ve bu hizmeti sunan yapılar sayesinde hem gelen arama hemde giden aramalar ile başarılı bir müşteri desteği ve telefonda pazarlama çalışması yapılabilir. Bu çalışmalar için iki farklı seçeneceğe sahibsiniz. Bunlardan ilki kendi bünyenizde bir çağrı merkezi kurmak ikinci seçenek ise çağrı merkezi hizmeti veren bir firmadan destek almak.

Kendi bünyenizde çağrı merkezi kurmak hem maliyetli hemde pek çok yasal mevzuata bağlı bir çalışma. Bluecom olarak biz çağrı merkezi hizmetlerimiz ile sizin müşterilerinize hem destek hem tele pazarlama hizmeti sunuyoruz. Eğitimli ve profesyonel bir ekip tarafından verilen hizmetlerimizde müşteri memnuniyeti garantisi sunuyoruz.

Günlük olarak alınan ve yapılan aramaları sizlere düzenli olarak raporlayarak sizlerinde genel gidişat ile ilgili bilgi sahibi olmanızı sağlıyoruz. Sizlerin iletmiş olduğu müşteri telefon numaraları üzerinden müşteri memnuniyet anketleri ve yeni ürün tanıtımlarınızıda sizin için gerçekleştiriyoruz.

Telefonda Müşteri hizmetleri desteği artık bir lüks olmaktan çıkmış durumda. Markanızı ve kalitenizi orataya koymanın en doğru ve başarılı yolu müşterilerinize sunacağınız hizmetlerdir.

Bluecom uzun yıllara dayanan tecrübesi ve hizmet kalitesi ile sizlere çözüm ortağı olmak konusunda başarılarını devam ettiriyor. Bluecom olarak çağrı merkezi kurulumu konusundaki profesyonelliğimizi çağrı merkezi hizmetimiz ile birleştirerek sizlere sunmaktan mutluluk duyacağız.