En İyi Çağrı Merkezi Hizmeti Veren Firmalar


Kalitenin müşteri memnuniyeti ile ölçümlendiği bir sektördür çağrı merkezleri. Müşterilerinizin taleplerini ne kadar yerine getirirseniz o kadar başarılı olursunuz. Müşterilerinizi doğru anlayarak ve yönlendirerek onların memnun bir görüşme gerçekleştirmeside tamamen personel eğitimlerine bağlıdır.

2015 yılı verilerine göre Çağrı Merkezlerinin ülkemiz ekonomisindeki pazarı 3,6 Milyar TL lik hacmine ulaşmış durumda. Ülke genelinde 50 civarında ilde toplamda 83.000 kişiye iş imkânı sağlanmaktadır.

Peki çağrı merkezi hizmeti veren firmalar neden bu hizmeti seçmektedirler? Artık firmalar ürünlerini üretip herhangi bir yerdeki herhangi bir satıcıya değil doğrudan satış ya da bayi ağları ile bire bir satış yöntemlerine ağırlık vermiş bulunmaktadırlar.

Özellikle internet üzerinden yapılan satış kanallarının yaygınlaşması ile satış ve satış sonrası destek taleplerinin artması çağrı merkezi hizmeti veren firmalar kullanmayı zorunlu hale getirmiştir. Büyük firmalar kendi bünyelerinde bu ihtiyacı giderme yoluna gittiklerinde şunu görmüşlerdir ki bu iş tamamen uzmanlık ve birikim isteyen bir daldır.

Bünyelerinde çağrı merkezi faaliyeti yürütmenin zorluğunu kabul eden firmalar ya yardım almışlar ya da bu işi firmalara devretmişlerdir. Kendi bünyesinde çağrı merkezi kurma yetisi olmayan firmalar ise 1200 ün üzerinde çağrı merkezi hizmeti veren firmalar arasından birini tercih etmek durumunda kalmışlardır.

Ama tabii ki her sektörde olduğu gibi çağrı merkezi yönetiminde de yeterliliği olmayan pek çok irili ufaklı firma faaliyet göstermektedir. Çağrı merkezi ihtiyaçlarınız için öncelikle taleplerinizin kesin ve net olması gerekmektedir.

Bütçenizi oluştururken şunu unutmayın ki başladığınız paketleri ek hizmet satın almaları ile yükseltebilirsiniz. Fakat temel olarak projenizi yetersiz ya da eksik seçerseniz bu size pahalıya mal olacaktır.

Profesyonel olarak çağrı merkezi hizmeti veren firmalar sizin için öncelikle bir fizibilite raporu hazırlar ve bu rapor doğrultusunda ihtiyaçlarınızı ve çözüm önerilerini sizlere sunar. Bu çözüm önerileri de sizlere bir paket halinde teklif olarak iletilir.

Bütçeniz dahilinde size uygun olan paketi seçtikten sonra iş akışınızın ve kalite standartlarınızın nasıl yükseldiğini an be an size gelecek olan raporlardan takip edebilirsiniz.

Çağrı merkezi talebinizin mevcut hizmetinizin sınırına yaklaşması durumunda hemen bilgilendirilir ve size önerilen ek hizmetleri devreye alabilirsiniz. Müşterilerinizin yüksek standartlarda hizmet almaları sizler ve markanız için çok belirleyici bir etken olacaktır.