Ele Alınmış Çağrılar Nedir?


Çağrı merkezi terimlerinden biri olan handled calls (ele alınmış çağrılar) isminden de anlaşılacağı üzere aranan ya da arayan müşteri ile görüşüldüğü, işlemlerinin gerçekleştirilerek tamamlandığı anlamına gelir. Çağrı merkezlerinde arayan müşteriler sıralamaya alınır ve müşteri temsilcileri bu çağrıları sırasıyla dönüş yaparlar.

Bu dönüşler neticesinde kimi numaralara ulaşılamaz, kimisinden olumsuz cevap alınırken kimisinden de olumlu cevap alınarak müşteriye istediği konuda hizmet verilir ve bu hizmet sonuçlandırılır. İşte neticelendirilen bu işlemlerin tamamı handled calls (ele alınmışlar çağrılar) listesinde yerlerini alırlar.

Kısaca söylemek gerekirse Santrale gelen çağrıların santralin giriş noktasından sonra tuşlama neticelerine göre müşteri temsilcileri kuyruklarına gelen ve müşteri temsilcileri tarafından cevaplanan çağrıların tamamıdır.