Çağrı Saniyeleri


Çağrı merkezlerinin Türkçe‘ye uyarlanmış adı müşteri iletişim merkezidir. Günümüzde hemen hemen her işin ya da her birimin müşteri iletişim merkezi yani çağrı merkezi bulunmaktadır. Çağrı merkezlerinin en çok kurulum amacı telefonla yapılan talepleri almak ve müşteriler tarafından gelen ürün ve ya bilgilendirilmeler için hizmet vermektir. Çağrı merkezlerinde kısa sürede birçok müşteriye hizmet verilebilmesi için Centum call second dediğimiz yüzde çağrı saniyeleri çok önemlidir. Çünkü çağrı merkezi bağlı olduğu kurumun hizmet vermediği saatlerde de çalışmaktadır genelde. Bu yüzden kurumla görüşülemeyecek vakitlerde işlemi olan bir müşteri için ideal bir yöntemdir çağrı merkezi. Diğer bekleyen müşterilerin de aynı iletişimi sağlayabilmesi için çağrı saniyesinin kısalığı önemlidir.