Çağrı Merkezi Nedir?


Çağrı Merkezi dediğimiz zaman aklımıza her zaman telefonun başında saatlerce beklemeler ve bir sürü tuşa basmayı gerektiren can sıkıcı aynı zamanda vakit kaybına neden olan bir takım gereksiz davranışlar bütünü gelir. Çağrı merkezi hizmetleri çoğu zaman bizi hiç de memnun etmez. Hepimizin aklında çağrı merkezi hizmeti hakkında ufak da olsa can sıkıcı anılar vardır. Fakat çağrı merkezleri donanım ve nitelikleriyle bizleri zaman zaman bir genellemenin içine soksa da; çağrı merkezi hizmetleri doğru tercihler yapıldığında bu önyargının önüne geçebilir.

İnsanların çağrı merkezi anlayışını değiştirmek için yeni ve donanımlı bir çağrı merkezi hizmeti olmalı. Bir çağrı merkezi sabah ya da akşam fark etmeden; dinamik bir şekilde hizmet sunmalı. Bluecom Contact Center çağrı merkezi hizmetleri alanında aranan tüm niteliklere sahip; çağrı merkezi hizmeti alanına odaklanmış bir firmadır.

Profesyonel bir altyapı ile kurulan Bluecom Çağrı Merkezi tüm çağrı merkezleri önyargılarını yıkmak ve rekabetin arttığı iş dünyasında size önemli bir prestij sağlamak amacıyla çağrı merkezi hizmetleri için yanınızda. Inbound (Gelen aramalar), Outbound (Giden aramalar), Sms, Fax, Mail, Hp Destek (Destek hattı) ile çağrı merkezleri hizmetleri alanında her yönden profesyonelce hedef kitlenize uygun doğru yerden, doğru kanaldan ulaşım sağlayarak etkin iletişimi ile müşteri memnuniyeti odaklı ve kaliteli bir hizmet prensibiyle sizlerle. Bluecom İletişim Merkezi şirketiniz için çağrı merkezi hizmeti işlerinizi üstlenir, sizler için 7 gün 24 saat hizmet sunar. Profesyonel bir ekip; çağrı merkezi alanında sizler için çalışırken prestijiniz artar; tüm çağrı merkezleri anlayışına yeni bir boyut kazandırmış olursunuz.

Aynı zamanda yerli ve yabancı şirketlere de hizmet sunan Bluecom Çağrı Merkezi birçok dilde hizmet vererek tüm çağrı merkezleri içinden farklı olarak sizlere çok daha büyük imkânlar sunmakta. Almanca, İngilizce, Arapça, Türkçe ve Fransızca dillerinde çağrı merkezi hizmeti sunarken sizlere geniş bir müşteri yelpazesine açılmanın imkânını sunar. Bununla birlikte hizmet vermiş olduğu firmalara aynı zamanda danışmanlık da yaparak firmaların ayrıcalıklı olmalarına imkân sağlamaktadır.

Avrupa'da ve Türkiye'de çağrı merkezi çözüm ortağınız Bluecom Çağrı Merkezi sosyal medya gücünden faydalanarak kullanıcılara sesinizi duyurmanızı sağlar. Telekomünikasyon hizmetleri ile müşteri taleplerini değerlendirirken, beklentilere çözüm üretir. Ürün hakkında bilgilendirme yapar aynı zamanda; sipariş hattı, destek hattı, tele satış, pazarlama kampanya yönetimi, pazar araştırması, müşteri memnuniyetini ölçme, bireysel ve ya kurumsal hizmet tanıtımı, piyasa analizi, veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek, sekreter hizmetleri, müşteriyi satış noktası hakkında bilgilendirmek, ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesi, firmalar ve müşteriler arasında iletişimi sağlamak gibi birçok konuda geniş seçenek yelpazesiyle hizmeti müşteri memnuniyeti odaklı vermektedir.

Sektöründe başarılı şirketlerden biri olan Bluecom Ltd. Şti. güçlü sermaye yapısı, teknoloji sistemleri, müşteri yelpazesi ile her geçen yıl istikrarlı bir şekilde büyümekte ve çağrı merkezleri sektöründe kendinden emin adımlarla hizmet ağını genişletmekte ve gelişmektedir. Birçok yabancı dil hizmeti ile yurt içi ve yurt dışı hizmet sektöründe müşterilere ulaşmakta çağrı merkezi sektöründe çeşitli hizmetler vermektedir. Vizyonunu daima başarı ve gelecek odaklı belirleyen firma; alanında başarılı bir şekilde büyümeye ve gelişmeye devam etmekte ve bu büyüme, gelişmesiyle birlikte şirketlere sunduğu hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetini hedeflemektedir.

Her alanda yaptığı çeşitli hizmetlerden hedeflediği memnuniyeti en büyük başarı göstergesi olarak gören Bluecom Çağrı Merkezi bu başarısını Avrupa'da ve Türkiye'de katlanarak büyümesini alanında profesyonel olan ekibine bağlıyor.