Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Personel Faktörü


Çağrı merkezi açmak değil onu işletmek çok daha büyük bir sorumluluk gerektirir. Çağrı merkezleri için en önemli iki faktör arasında teknolojik yatırım ve kalifiye personel gelmektedir. Birebir iletişime dayalı çağrı merkezlerinin yapısı, çalışan personelin verimliliği ile ölçümlenir.

Bluecom olarak sizlere çağdaş, ekonomik ve güvenilir hizmetlerimizle yardımcı olmaya devam ediyoruz. Çağrı merkezi hizmetleri konusunda uzman ekiplerimiz ile size özel projelendirmeler yapıp sorunlarınızı gideriyor ve başarınız için hep birlikte çalışıyoruz.

Çağrı merkezi hizmetleri kapsamında, müşterilerinizin taleplerini değerlendirip bu doğrultuda onların beklentilerine uygun çözümler üretmekteyiz. Üretmiş olduğunuz ürün ile ilgili sorunları olduğunda sorunları çözmek için profesyonel bilgi ve birikimimizi kullanıp müşteri odaklı sorunlar üretebilir ya da servis yönlendirmesi için size özel bir ekip kurabiliriz.

Telefon, fax, e-mail, web, mektup, sms gibi iletişim kanalları üzerinden profesyonel olarak müşterilerinize hizmet sunar, ürünleriniz hakkında onları bilgilendirebilir ya da sizlerin ihtiyacı doğrultusunda yönlendirebiliriz.

Ürünlerinizi temin etmek isteyen potansiyel müşterilerinizi sizinle buluşturabilir ya da onlara yönelik özel pazarlama faaliyetlerinde bulunabiliriz.

Tüm bunları yaparken çağrı merkezi hizmetlerimizi sizlere düzenli olarak raporladığımızı da sakın unutmayın. Yapılan bütün çalışmalar ile ilgili bilgi paylaşımı sizlerin planlamanıza yardımcı olmak için düzenli olarak aktarılır.

Ayrıca çağrı merkezi hizmetleri kapsamında sizlere sunacağımız pek çok değişik ürünümüz de var. Bunlar arasında en popüler olanları, Satış sonrası destek, sipariş hattı, çağrı yönlendirme-sekreter hizmeti, tele satış, collection aramaları, piyasa analizi, kurumsal ve bireysel müşteri bilgilendirme, tahsilat işlemleri, help desk/teknik hattı, Veri giriş, bilgi ve hizmet değişiklikleri vermek, Inbound ve Outbound Hizmetleri, Pazarlama kampanya yönetimi, Lead generation, Pazar araştırması, Müşteri memnuniyetini ölçme, Bireysel veya kurumsal şirket tanıtımı, Tahsilât ödeme bilgilendirme.

Bir işyerinin en hızlı şekilde çalışabilmesi ve kendini geliştirebilmesi için gereken tüm çağrı merkezi hizmetleri tek çatı altında Bluecom da sizleri bekliyor.

Ayrıca size özel olarak yapılan proje kapsamında ve uzman kadromuz tarafından sizin için özel olarak yetiştirilen deneyimli personellerimiz de markanız ve firmanız için başarıya endeksli bir yol haritasının parçaları olmaya hazırlar.

Sektörünüzün lider firmaları olarak siz de çağrı merkezi hizmetleri ile hem müşteri ilişkilerinizi geliştirin hem de gerçek zamanlı geri beslemeler ile üretim sürecinize müdahalelerde bulunup marka/ürün kalitenizi yükseltin. Bu sayede müşterilerinizin kendilerinin yarattığı ve aileden biri gibi olan bir firma olun.