Çağrı Merkezi Hizmetleri ve Birimler


Günümüzde gelişen teknolojinin yanı sıra yedi yirmi dört hizmet adına hemen hemen her kurumun bir çağrı merkezi olmaya başlanmıştır. Bankalar, kurumsal yemek yerleri, telefon operatörleri derken derken günümüzde çağrı merkezi olmayan kurum artık nadiren bulunmaktadır. Çağrı merkezinde her birimin yaptığı iş farklılık gösterebilir. Hepimizin bir çağrı merkezi arayıp yardım istemişliği vardır illa ki. Her aradığımız müşteri hizmetlerinde, bağlandığımız müşteri temsilcisi bizim işimize yönelik hizmet vermeyebiliyor. Bu yüzden ilgili birime aktarmak adına Call by call routing yani çağrı bazında çağrı yönlendirme yapılabiliyor. Yani kendi hizmetini veremediği müşteriyi, o hizmeti veren birime yönlendirme yapabiliyorlar. Çünkü müşteriler her zaman doğru menüyü bulamayabiliyor.