Çağrı merkezi eleman kalitesi


Çağrı merkezleri son zamanlarda en çok tercih edilen bire bir iletişim kanallarından birisi. Durum böyle olunca da çağrı merkezi eleman kalitesi çok önemli bir konu haline geliyor. Biz Bluecom.com.tr olarak çağrı merkezi elemanı seçimlerimizden, eğitimlerimize kadar her konuda özel standartlara sahip bir firmayız.

Çağrı merkezi elemanı kalitesi kadar sistem kalitesi de çok önemlidir. 2002 Yılından bu güne kadar konusunda uzman ve yetişmiş personellerimiz ile sizlere hizmet vermekteyiz. Ekibimize yeni katılan arkadaşlarımızın da gerekli eğitimlerden sonra hata yapmasını engelleyecek özel bir sisteme sahibiz.

Müşteri yönetim sistemi olarak da adlandırabileceğimiz bu sistemde sistem analistlerimiz ve sistem uzmanlarımız size yönelik kampanya için bir akış diyagramı çıkartırlar.

Bu akış diyagramı sizin ürününüz ya da kurumunuz ile ilgili bütün soruları takip edecek bir yapıya sahiptir. Uzman personelimizin inisiyatif almasına da izin veren bu yapı sayesinde verilen hizmetin kalitesi asla düşmez aksine dinamik geri besleme yapısı ile giderek daha da mükemmele doğru ilerler.

Kampanyanıza yönelik gelebilecek öngörülen sorular ve cevapların bir şablona oturtulması ve bunların her adımda birbirine bağlanması ile personelimiz sadece önündeki ekrandan ilgili yönergeyi seçerek en doğru bilgiyi en kısa sürede ve hatasız olarak telefonda bekleyen müşteriye verecektir.

Bu adımlar ve müşteri reaksiyonları her adım sonunda sisteme kaydedilmekte ve kalite iyileştirme, sistem geliştirme amaçlı olarak rassal örneklemeler kalite birimimiz tarafından sürekli olarak kullanılmaktadır.

Firmanın kurumsal yapısı ile örtüşecek en önemli kural aynı soruya farklı iki cevap verilmemesi gerekliliğidir. Bu hem kalite standartı hem de müşteri gözündeki güvenilirlik algısı açısından en önemli unsurdur.

Yetiştirdiğimiz elemanların da insan olduğunu unutmayarak sistemimizi ve algoritmamızı onlara en iyi yardımcı olacak ve işlerini kolaylaştıracak şekilde donattık.

Sizlerin de kampanya öncesi onayına sunulan akış diyagramı sayesinde müşterinin çağrı merkezini aramasını müteakiben hangi adımlar ile karşılaşacağı, hangi sorunlara hangi çözüm önerileri ile yaklaşılacağı sizlerin ve bizlerin uzman kadrosu ile ortaklaşa hazırlanır. Bu sayede çağrı merkezi elemanı belirlenmiş olan hedeflere çok daha kolay biçimde ilerleyebilirler.

Çağrı merkezimize gelen her çağrı aslında uzman bir kadronun eseri olan bu algoritma sayesinde en kısa sürede ve en doğru cevabı alabilmeleri esasına dayanılarak tasarlanmıştır.

Sürekli şirket içi eğitimleri ve hizmet kalite kontrolleri ile sizlere verdiğimiz hizmetleri sürekli olarak denetlemekteyiz. Bu sayede sizlere sunduğumuz hizmetin kalitesini sürekli olarak arttırmaktayız.

Kendi bünyenizde bir çağrı merkezi oluşturmak hem pahalı hem de uzmanlık ve deneyim getiren bir iştir. Biz Bluecom.com.tr ailesi olarak sizler için firmanıza özel çözümler ve hizmetler sunmaya, en yüksek kalitede hizmet ve personel garantisi ile çözüm ortağınız olmaya hazırız.