Bağlantısı Kesilen Çağrı Hizmetleri


İşletmelerde tüketici hizmetlerini değerlendirmek ve müşteri temsilcileri ile bağlantı kurulmasına olanak sağlayan telefon hizmeti sayesinde, online işlemler yapılmasını ve her konuşma hizmetini kayıt altında tutmamıza olanak sağlar.

Call center hizmetlerinde hat bağlantısı oluşan aramalarda müşterilerden gelen sebeplerden dolayı hattın aniden kesilmesi bir anda sinyalizasyon işlemlerinden den dolayı konuşma esnasında vericilerin eksik gitmesi analog ya da dijital bağlantılarında aniden konuşma anında kopuk bir bağlantı haline dönüşmesinden dolayı tamamlanamayan yarım kalan çağrıya Abandon call (terk olunan çağrı) denilmektedir.

İlgili agen yani müşteri temsilci eğer müşteriden küfür tarzı fark içeren seviyesiz bozuk konuşmalar yaparsa ilgili personelin çağrıyı sonuçlandırma yetkisi aniden bağlantıyı kesme hakkı vardır.